مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
۰ نفر

از ابتدای سال ۱۴۰۰، در راستای ارایه تسهیلات کار آفرینی رونق تولید در گیلان ۲۴۰۰ شغل جدید ایجاد شد.

رونق تولید

فرهاد دلق پوش،  رییس سازمان صمت گیلان در گفت و گو با همشهری آنلاین از پرداخت تسهیلات رونق تولید به ۱۷۴ واحد تولیدی گیلان درسال جاری خبر داد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری در راستای حمایت‌های دولتی از صاحبان صنایع، تولیدی و صنایع کشاورزی تبدیلی، به ۱۷۴ واحد به مقدار ۳۸۴ میلیارد تومان تسهیلات در قالب رونق تولید پرداخت شده است.

 دلق پوش گفت: گیلان از لحاظ تعداد پرداخت تسهیلات به کارآفرینان رونق تولید رتبه اول کشور را در سامانه بهین یاب به خود اختصاص داده است.

وی بیشترین واحدهای تولیدی دریافت کننده این تسهیلات را در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی اعلام کرد.

 در همین رابطه «عباس علیزاده» مدیرکل اداره تعاون، کار و امور اجتماعی گیلان در خصوص ایجاد فرصتهای شغلی و رونق فعالیتهای تولیدی و اقتصادی بعد از دریافت این تسهیلات توسط واحدهای تولیدی به همشهری آنلاین گفت: در سالجاری تعهد اشتغالزایی برای دستگاههای دولتی و خدماتی و اصناف، ۲۱ هزار فرصت شغلی پیش بینی شده است.  هر واحدی که با معرفی سازمان صمت موفق به دریافت این تسهیلات شده و یا پروانه فعالیت دریافت کرده باید کلیه اطلاعات لازم را در سامانه ثبت کند.

 وی اضافه کرد: همه دستگاههای اداری و خدماتی و صنوف موظف هستند هرگونه ایجاد شغل جدید را در سامانه رصد اشتغال اداره کل تعاون استان به ثبت برسانند که بر این اساس تا پایان تیرماه گذشته، ۲۴۰۰ شغل جدید از سوی دستگاههای مختلف و اصناف در استان ایجاد شده است.  

کد خبر 620988

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha