چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۶:۵۷
۰ نفر

گروه حوادث: زن جوان که به‌دنبال دوستی اینترنتی با مردی به او علاقه‌مند شده و با وی ازدواج کرده بود، 4 ماه بعد به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق کرد

این زن درباره تصمیم خود برای جدایی از همسرش به قاضی عموزادی- رئیس شعبه 268 دادگاه خانواده- چنین گفت: 2 سال قبل هنگام چت کردن از طریق اینترنت با مردی که خود را امید معرفی می‌کرد، آشنا شدم.

ما هر شب با هم چت می‌کردیم و در این مدت امید با حرف‌هایی که می‌زد مرا به‌خودش علاقه‌مند کرد.

مدتی بعد در حالی که هر روزعلاقه ما به همدیگربیشتر و بیشتر می‌شد، تصمیم گرفتیم همدیگر را از نزدیک ببینیم و به این ترتیب امید برای دیدن من از شهرستان به تهران آمد.

بعد از این ملاقات بود که ما تصمیم گرفتیم با هم ازدواج کنیم و در حالی که 2 سال از دوستی اینترنتی ما می‌گذشت به عقد هم درآمدیم.

با شروع زندگی مشترک من و امید، تازه متوجه شدم همسرم با مرد رویاهایم تفاوت زیادی دارد و همه علاقه‌ای که به او داشتم یکباره از بین رفت.

این در حالی بود که خانواده او از همان روزهای اول در زندگی ما دخالت می‌کردند و همین دخالت‌ها باعث شده بود من و امید همیشه با هم درگیری داشته باشیم.

زن جوان در ادامه گفت: پس از گذشت 4 ماه از زندگی مشترک من و امید، متوجه شدم ادامه این زندگی برایم امکان‌پذیر نیست و به همین خاطر از همسرم خواستم به‌صورت توافقی از هم جدا شویم. 

در ادامه جلسه دادگاه امید نیز با تایید حرف‌های همسرش مدعی شد: این ازدواج کورکورانه بود و ما درباره همدیگر تحقیق نکرده بودیم.

به همین خاطر پس از گذشت 4 ماه زندگی مشترک تازه فهمیدیم که نه تنها خودمان  بلکه خانواده‌های ما نیز تفاوت زیادی با هم دارند و تصمیم گرفتیم از هم جدا شویم.

قاضی عموزادی پس از شنیدن اظهارات این زن و شوهر حکم طلاق را صادر کرد و این پرونده خاتمه یافت.

کد خبر 62443

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز