جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۰:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: کریمی از شنبه 16 شهریور تمرین در پرسپولیس را آغاز می‌کند.

علی کریمی که مشکل رضایت‌نامه‌اش با باشگاه قطری حل شده و به ایران بازگشته است از شنبه (16 شهریور ) تمریناتش با پرسپولیس را آغاز می‌کند.

به گزاش ایسنا، کریمی پس از ورود به ایران گفت: از مدت‌ها قبل تصمیم به ادامه بازی در ایران داشتم و هدف دیگری از این کار ندارم.

وی اظهار کرد: فوتبال حرفه من است و تنها برای ادامه این هدف به ایران بازگشتم؛ هیچ قصد و غرض دیگری از این کار ندارم و کسانی که سعی می‌کنند بازگشتم به فوتبال ایران را به مسایل دیگر از جمله دعوت شدن به تیم ملی ربط دهند تنها افکار شخصی خود را بیان می‌کنند.

وی افزود: از مدت‌ها قبل اراده بازگشت به فوتبال ایران را داشتم و اکنون نیز این اراده را عملی کردم، ضمن آن که به خانه خود یعنی باشگاه پرسپولیس بازگشته‌ام چرا که مدیون پرسپولیس و هواداران این تیم هستم.

علی کریمی ادامه داد: همواره آرزویم حضور در فضایی آرامش بخش بوده و از جنجال بیزار هستم، به همین دلیل تلاش می‌کنم تا از حاشیه‌هایی که مطرح می‌شود، فاصله بگیرم.

وی درباره تیم ملی ایران نیز گفت: در آستانه بازی حساس مقابل عربستان برای تیم ملی آرزوی موفقیت و پیروزی دارم.

علی کریمی جمعه (15 شهریور) برای حضور در تمرینات پرسپولیس وارد تهران شد. کریمی از روز شنبه تمرینات خود را با تیم پرسپولیس تهران آغاز می‌کند. علی کریمی و باشگاه پرسپولیس شامگاه چهارشنبه بر سر عقد قراردادی یکساله به توافق رسیده‌اند.

طبق اعلام ابوالفضل جلالی مدیر برنامه‌های علی کریمی باشگاه پرسپولیس پس از پرداخت مبلغ درخواستی کمیته ملی المپیک قطر، کارت مجوز بازی این بازیکن را دریافت کرده و می‌تواند به صورت رسمی با کریمی قرارداد امضا کند.

هزینه‌ای که باشگاه پرسپولیس باید به کمیته ملی المپیک قطر پرداخت کند 300 هزار دلار است و پس از آن بازیکن تیم السیلیه قطر به صورت رسمی پیراهن پرسپولیس را برتن می‌کند.

 قرارداد نهایی فردا امضا می‌شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: قرارداد مقدماتی علی کریمی با باشگاه پرسپولیس امضاء شد و وی روز شنبه قرارداد نهایی را امضا و در تمرینات پرسپولیس شرکت خواهد کرد.

داریوش مصطفوی افزود: پس از تصمیمی که برای جذب علی کریمی گرفتیم، چهارشنبه شب به مدت 45 دقیقه با وی به صورت تلفنی صحبت کردم و توافق‌های لازم صورت گرفت. قرار شد کریمی رضایت‌نامه‌اش را از کمیته‌ی ملی المپیک قطر بگیرد و ما نیز مبلغی را به این کمیته بدهیم تا آنها کریمی را بازیکن آزاد اعلام کنند.

وی گفت: هم‌چنین صبح پنج‌شنبه با حضور مدیر برنامه‌های کریمی در باشگاه پرسپولیس، قرارداد مقدماتی وی به امضا رسید و قرار شد کریمی شنبه برای ثبت قرارداد مالی و هم‌چنین حضور در تمرینات پرسپولیس وارد تهران شود.

مصطفوی گفت: علی کریمی در صحبت‌هایی که با من داشت، ابراز علاقه‌ی بسیار زیادی نسبت به حضور در تیم پرسپولیس نشان می‌داد. وی ‌افزود: او تمایل بسیار زیادی داشت که با افشین قطبی در تیم پرسپولیس کار کند. کریمی معتقد است، باشگاه پرسپولیس در پیشرفت و رشد فوتبالی او تاثیر بسیار زیادی داشته و او خوشحال است که از این پس دراین تیم بازی می‌کند.

داریوش مصطفوی ادامه داد: قرارداد کریمی یک‌ساله است و او می‌تواند این قرارداد را پس از پایان برای سال‌های دیگر تمدید کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم‌چنین درباره‌ آخرین وضعیت اسپانسر پرسپولیس به ایسنا گفت: اصلی‌ترین گزینه‌ی اسپانسر تیم پرسپولیس شرکت ال جی است که به آنها تا پنج شنبه مهلت داده بودیم اما، این مهلت تا روز شنبه ادامه خواهد داشت و در صورت عدم پاسخ‌نهایی از سوی این شرکت، درباره‌ی مبلغ توافق شده با گزینه‌های بعدی وارد مذاکره خواهیم شد.

کد خبر 62516

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز