همشهری آنلاین: رضا قدیمی، عضو جدید هیات مدیره شرکت مادر تخصصی فرودگاه‌های کشور به سمت مدیر کل جدید فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) منصوب شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، قدیمی جانشین مهدی حمیدان پور شد که مدیریت فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) را از دی ماه گذشته بر عهده داشت.

رضا قدیمی دارای مدرک کارشناسی حسابداری است و سابقه مدیر تشکیلات و بودجه، معاون مدیر کل حراست سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌های کشور، سرپرست فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل استان گیلان، سرپرست فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران، معاون اداری پشتیبانی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران، نماینده ویژه معاون وزیر و رییس سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص امدادرسانی زلزله بم، دبیر کارگروه ستاد حوادث حوادث غیر مترقبه در صنعت حمل و نقل هوایی، دبیر کارگروه پدافند غیرعامل در سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌های کشور و کارمند نمونه سال 1383 را در کارنامه خود دارد.

وی روز چهارشنبه 20 شهریور، در مراسمی با حضور مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت خود را در سمت جدید اغاز کرد.

قدیمی که با حکم سید احمد مومنی رخ مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور به این سمت منصوب شده؛ از اعضای جدید هیات مدیره شرکت مادر تخصصی فرودگاه‌های کشور است.

طرح‌ها و تجهیزات جدید در فرودگاه بین‌المللی امام

سید احمد مومنی رخ، مدیرعامل جدید شرکت فرودگاه‌های کشور اخیرا از ارائه
طرح یکپارچه‌سازی مدیریت فرودگاه‌ها به وزارت راه و ترابری خبر داده و گفته است با مدیریت واحد و تعامل میان ارگان‌های مستقر در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، گردش امور مسافر و کالا در این فرودگاه روان‌سازی می‌شود.

قرار است امسال 90 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌ها و تامین تجهیزات در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی اختصاص یابد و طرح تامین سوخت هواپیماها از پالایشگاه تهران در این فرودگاه نیز در مرحله نهایی است.

ساخت باند دوم با پهنای 60 متر، توسعه ترمینال، پارکینگ هواپیما و کارگو ترمینال از طرح‌های اجرایی در فرودگاه امام است.

کمبود نیرو و تجهیزات ارگان‌های مستقر در فرودگاه و نبود مدیریت واحد در امور ترمینال‌ها دو مشکل اصلی در این بخش است.

بنابراین گزارش طرح جامع فرودگاه بین‌المللی امام خمینی با همکاری یک شرکت فرانسوی انجام می‌شودکه بر اساس آن، تا سال 2030 میلادی ظرفیت این فرودگاه در 3 مرحله به ترتیب به 26 و 40 و 90 میلیون نفر مسافر افزایش خواهد یافت.

کد خبر 62986

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز