معاون برنامه ریزی شهرداری تهران با بیان اینکه نخبگان باید از سطح محله‌های پایتخت شناسایی شوند، گفت:گفتمان سازی در مباحث مدیریت شهری به منظور جذب مشارکت نخبگان و مردم یکی از راهکارهای موثر حل مشکلات شهراست.

فروزنده

به گزارش همشهری آنلاین، لطف الله فروزنده در نشستی با رئیس و معاونین مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران افزود: در همین زمینه، مرکز مطالعات به عنوان کانون گفتمان سازی، باید شیوه نامه ای را تهیه و چارچوب کار را مشخص کند.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران گفت: پیوند برنامه سوم شهرداری تهران با سایر مباحث از موضوعات اصلی است که در بازبینی برنامه ها باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین مسایل شهر تهران فراگیر هستند و به سایر موضوعات پیوستگی دارند لذا حل این مسایل مستلزم نگاه کلان است.

فروزنده در رابطه با مسائل مدیریت شهری بیان کرد: مسائل ما عموما مدیریتی است و با ارتقای مدیریت بسیاری از مسایل حل خواهد شد در این ارتباط تشکیل کارگروه ارتقای مدیران لازم است. مدیران شهری باید با تدبیر و تفکر عمل کنند.

در ادامه این نشست محمد حسین بوچانی، رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران ضمن معرفی و ارائه فعالیت های علمی مرکز مطالعات گفت: باید برای آینده تهران برنامه ریزی داشته باشیم و گزارش های سده به عنوان مبنای تحلیل اقدامات گذشته و برنامه ریزی گام دوم انقلاب می توانند موثر باشند.

در ادامه این نشست معاونین مرکز مطالعات گزارشی از پروژه های پژوهشی و پیوند آن ها با مسائل جاری مدیریت شهری ارائه کردند.

در پایان این نشست از چند کتاب مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران رونمایی شد و معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران طی بازدیدی از بخش های مختلف مرکز مطالعات با کارکنان این مرکز دیدار کرد.

کد خبر 637349

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha