سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۸۷ - ۰۵:۴۴
۰ نفر

ناصر قراگزلو: میلاد میداودی ستاره استقلال اهواز به تیم الاهلی رفت. او بهترین بازیکن تیم اهوازی به شمار می‌آمد.

میداودی برای دومین‌بار لیگ امارات را تجربه خواهد کرد. مهاجم ایرانی الاهلی پس از پیوستن به تیم مطرح اماراتی در گفت‌وگویی با همشهری به سئوالات ما پاسخ داد.

  •  چطور شد دوباره الاهلی را انتخاب کردی؟

مدتی بود که صحبت حضور من در الاهلی مطرح بود و به‌خاطر مشکلات مالی در باشگاه استقلال اهواز قرار شد من به امارات بروم. مسئولان باشگاه استقلال‌اهواز نیز تصمیم گرفتند برای بهبود وضعیت مالی باشگاه به الاهلی بروم که البته خودم نیز بی‌میل نبودم یک‌بار دیگر در تیم مطرح اماراتی شانسم را امتحان کنم.

  •  قراردادت تا چه زمانی با الاهلی اعتبار دارد؟

قرارداد من با الاهلی برای یک فصل بسته شده و تا پایان لیگ امارات در خدمت این تیم خواهم بود.

  •  فکر نمی‌کنی با رفتن تو، به استقلال اهواز لطمه بخورد و این تیم مقابل سایر تیم‌های لیگ‌برتری با مشکل مواجه شود؟

 تیم تنها به یک بازیکن وابسته نیست. مثلاً‌ در همین بازی استقلال تهران دیدید که من بودم اما با این وجود، نتیجه را 6 بر صفر به حریف واگذار کردیم. بودن یا نبودن یک بازیکن چندان تأثیری در یک تیم ندارد.

  •  استقلال اهواز واقعاً بد بسته شده، مقصر اصلی این موضوع چه کسی است؟

من نمی‌دانم بد بسته‌شدن تیم تقصیر چه کسی است اما مطمئن باشید با رفتن من به الاهلی بزرگ‌ترین مشکل استقلال اهواز یعنی مشکل مالی تیم حل خواهد شد و با این وضعیت، تیم همان‌طور می‌شود که همه از آن انتظار دارند.

  •  برخی پس از باخت سنگین استقلال اهواز، این تیم را با گذشت چندهفته، یکی از نامزدهای  سقوط می‌دانند؟

فکر می‌کنم واقعاً‌ این بدبینانه‌ترین نگاه به یک تیم باشد که با گذشت چند هفته استقلال اهواز را  نامزد سقوط به شمار می‌آورند. از استقلال اهواز پیش از شروع فصل جدید 17‌ بازیکن جدا شدند. این موضوع واقعاً به تیم ما ضربه زد چون بازیکنان جدیدی که به تیم استقلال اهواز آمدند به لحاظ اسمی و فنی، قابلیت چندان بالایی مانند بازیکنان فصل قبل نداشتند اما با این وجود مطمئنم شرایط استقلال اهواز، بازی به بازی بهتر می‌شود و استقلال اهواز به لیگ دسته اول سقوط نمی‌کند.

  •  انگیزه اصلی و شخصی‌ات، برای پیوستن به الاهلی به چه موضوعی بازمی‌گردد؟

امارات امسال میزبان رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان است بنابراین دوست دارم با قهرمانی الاهلی، شانس حضور در این جام بزرگ را داشته باشم و تمام سعی و تلاشم را به کار خواهم بست تا این شانس بزرگ را از دست ندهم.

  •  چه شناختی از الاهلی در فصل جدید داری؟

الاهلی مانند همیشه از بازیکنان و مربی بسیار خوبی بهره می‌برد و در اولین دیدار خود موفق شد با اقتدار تیم النصر را با حساب 4 بر 2 شکست دهد.

  •  آیا شانس قهرمانی برای الاهلی متصور هستی؟

به نظر من هنوز زود است که برای یک تیم بعد از گذشت یک هفته شانس قهرمانی متصور بود اما الاهلی تیمی است که همه تیم‌های اماراتی روی آن حساب ویژه‌ای باز می‌کنند و امسال هم یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی محسوب می‌شود.

  •  الاهلی با چه سیستمی بازی می‌کند و قرار است از تو در چه پستی استفاده شود؟

الاهلی با سیستم 1-3-2-4 بازی می‌کند و قرار شده از من در پست مهاجم تیم به عنوان فوروارد سمت چپ استفاده شود.

  • سرمربی تیم‌ملی ایران کلاً دید خوبی در رابطه با لیگ امارات ندارد. نگران این موضوع نیستی؟

علی دایی از آماده‌ترین بازیکنان در تیم‌ملی استفاده می‌کند و اصلاً‌ دید منفی بر روی لیگ امارات ندارد و مطمئن باشید در لیگ امارات طوری کار می‌کنم که ذهنیت منفی بر روی فوتبال امارات را کمرنگ‌تر کنم.

  •  با چه شماره‌ای برای الاهلی بازی می‌کنی؟

دوره قبل با شماره 20 برای الاهلی بازی کردم اما این‌بار پیراهن شماره 35 را بر تن می‌کنم.

  •  دوست نداشتی پیراهن شماره 10 را بپوشی؟

فکر نمی‌کنم شماره برای بازیکن در زمین نقش خاصی داشته باشد. مطمئن باشید با پیراهن شماره 35 آنقدر خوب بازی می‌کنم که نگاه‌ها را به سوی الاهلی جذب کنم و خوشحالم که یک بازیکن ایرانی دیگر به جمع بازیکنان حاضر در فوتبال امارات اضافه خواهد شد.

  •  از هفته چندم لیگ امارات می‌توانی برای الاهلی بازی کنی؟

از هفته سوم لیگ. در هفته سوم یک بازی بسیار حساس مقابل الوحده داریم که اتفاقاً یکی از تیم‌های بسیار خوب و مدعی در فصل جدید محسوب می‌شود.

  •  ITC تو چه زمانی صادر می‌شود؟

شنبه هفته آینده ITC من از سوی فدراسیون فوتبال ایران صادر خواهد شد. در این ارتباط هماهنگی لازم انجام شده و مشکلی از این بابت ندارم.

  •  آیا در دیدار با عجمان حضور داری؟

نه، متأسفانه این بازی در هفته دوم لیگ امارات برگزار می‌شود و من قادر به بازی نیستم. البته واقعاً‌ دوست داشتم مقابل علی سامره و جواد کاظمیان بازی کنم.

کد خبر 64051

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز