بارسلونا ساعت ۱۸:۴۵ امروز از رئال بتیس پذیرایی می‌کند که بازی آسانی نیست.

بارسلونا

به گزارش همشهری‌آنلاین، ژاوی در لیگ قهرمانان با خوش‌شانسی به بنفیکا نباخت و ۲‌مسابقه لالیگایی با اسپانیول و ویارئال را با خوش‌شانسی بیشتری با پیروزی پشت سر گذاشت. سبک تیم ژاوی چیزی نیست که هواداران انتظار داشتند اما تیم با سرمربی جدید به زمان نیاز دارد و البته نتیجه گرفتن در مسابقات ابتدایی؛ با هر کیفیت و سبکی.

ژاوی می‌داند با این بازیکنان نمی‌شود سبکی هجومی ارائه داد. او در نقل‌وانتقالات ژانویه مهاجم می‌خواهد. فران تورس از من‌سیتی گزینه اول است. سیتی شاید در ازای این بازیکن اسپانیایی، فرانکی دی‌یونگ را طلب کند. دنی اولمو که بزرگ شده لاماسیا و مثل تورس وینگر فیکس فعلی تیم ملی اسپانیاست، گزینه بعدی است. حکیم زیاش و تیمو ورنر از چلسی و کاوانی از منچستر هم هستند اما برای خرید هیچ‌کدام از اینها پولی در خزانه باشگاه وجود ندارد، مگر آنکه بازیکنی به فروش برسد یا برای معاوضه در ویترین قرار بگیرد.

این بازی برای گاوی که پدیده این فصل کاتالون‌هاست ویژه خواهد بود، جایی که او در ۱۱‌سالگی مقابل تیمی که تابستان ۲۰۱۵ از آن به لاماسیا آمده بود بازی خواهد کرد.

درصورتی که بارسلونا در ژانویه فران تورس را به خدمت گرفت و دمبله تا آن زمان قرارداد خود را تمدید نکرده باشد، این بازیکن فرانسوی ممکن است چندماه مانده به جام جهانی به نیمکت‌نشینی محکوم شود. دمبله پیشنهاد خوبی از نیوکاسل دارد؛ ۱۵ میلیون یورو برای انتقال آزاد پاداش بگیرد و سالی ۱۵ میلیون هم حقوق دریافت کند. لاپورتا مثل بارتومئو درباره او گفته که دمبله بهتر از امباپه است!

سرخی روبرتو هم یکی از بازیکنانی است که بارسا بدش نمی‌آید او را با گزینه بهتری معاوضه کند. او از زمان صعود به تیم اصلی ۹۷ مسابقه را به‌دلیل آسیب‌دیدگی از دست داده است. روبرتو هفته آینده در تورکو فنلاند تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت. کاتالان‌ها خبری از مدت دوری روبرتو منتشر نکرده‌اند اما موندو دپورتیوو مدعی شده است که این بازیکن حدود ۴‌ماه دور از میادین خواهد بود.

کد خبر 640952
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha