هومن حاجی‌عبداللهی، بازیگر تلویزیون با اشاره به اینکه سریال «خوشنام» با حضور گروهی حرفه‌ای ساخته می‌شود، گفت: برای ایفای نقش در این مجموعه تلویزیونی بیش از ۶ کیلو وزن کم کردم.

هومن حاجی عبداللهی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از برنا، هومن حاجی عبداللهی بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها در سریال «خوشنام» ایفای نقش می‌کند، گفت: در سریال «خوشنام» نقشی متفاوت را ایفا می‌کنم که تا امروز در چنین نقشی ظاهر نشده‌ام. من نقش یک کاراکتر کاملاً جدی و تا حدی خشن را ایفا می‌کنم و از حالت کلیشه‌ای که پیش‌تر در نقش‌های کمدی‌ام جا افتاده بود، فاصله گرفته و در این اثر در نقشی جدی ظاهر می‌شوم. این سریال یک سریال جدی است که رگه‌هایی از طنز هم در آن وجود دارد.

حاجی‌عبداللهی گفت: البته در سریال «خوشنام» بازیگرانی هستند که مخاطبان، آن‌ها را به عنوان چهره‌هایی در فیلم‌ها و سریال‌های کمدی می‌شناسند اما آن‌ها هم خیلی جدی در مقابل دوربین ظاهر شده‌اند و گاه اتفاقاتی رخ می‌دهد که فضا را کمدی می‌کند اما به طور کل نمی‌توان این اثر را طنز یا کمدی دانست.

او ادامه داد: سریال خوشنام در فضایی سنتی روایت می‌شود اما کلیت سریال را نمی‌توان این گونه دانست. تعدد لوکیشن بسیاری در سریال شاهد هستیم. قصه در جنوب شهر روایت می‌شود و قرار است ببینیم چه کسی در این سریال خوشنام خواهد شد.

این بازیگر در ادامه درباره پیش‌بینی‌اش از بازخورد این سریال گفت: آنچه که من می‌بینم و اتفاقاتی که در مقابل دوربین رخ می‌دهد و تیم حرفه‌ای که در تولید این اثر فعالیت دارند، با توجه به راش‌ها و تصاویری که می‌بینم، به نظرم اثر قابل توجه و جذابی را شاهد خواهیم بود.

گفتنی است تصویربرداری سریال خوشنام به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و به تهیه‌کنندگی احمد زالی که توسط محسن کیایی طرح و فیلمنامه ابتدایی اش نوشته شده بود و این روزها توسط فهیمه سلیمانی بازنویسی و دارای قصه های جدیدی شده است، ادامه دارد.

این سریال با محوریت اخلاق و خانواده کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما  همزمان با نگارش توسط فهیمه سلیمانی، در خیابان های تهران در مرحله تصویربرداری است.

احمد زالی، تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی اظهار کرد: هنوز مدیران سیما تصمیمی برای زمان پخش این سریال نگرفته‌اند اما طبق برنامه‌ریزی کار تصویربرداری پروژه پیش می رود و اخیرا مریم سرمدی و مهرداد ضیایی هم بازی‌شان در سریال آغاز شده است.

زالی افزود: برای مدت کوتاهی از لوکیشن خانه خارج شدیم و سکانس‌های خارجی را با بازی هومن حاجی‌عبداللهی، عباس جمشیدی‌فر، امیر کربلایی زاده و مهرداد ضیایی در خیابان‌های مختلف تهران ادامه می دهیم.

بازیگران سریال تلوزیونی خوشنام عبارتند از: حمید لولایی، هومن حاجی عبدالهی، عباس جمشیدی‌فر، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور، سحر ولدبیگی، امیر کربلایی‌زاده، امیر غفارمنش، نیلوفر رجایی‌فر، رابعه مدنی، خسرو احمدی، اکبر سنگی، مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی، مریم سرمدی، محمدرضا داوودنژاد، کریم قربانی، الهه جعفری، سیامک ادیب، سلمان خطی، فرزاد حاتمیان، سیدرضا حسینی، پروین ملکی، مهری آل آقا، پروین ملکی و دلارام ترکی.

کد خبر 642715

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha