مدیرعامل تعاونی اتحادیه نوشت‌افزار و لوازم مهندسی تهران از توزیع 4 میلیون و 500 هزار جلد دفترچه در سطح شهر تهران از نیمه شهریور تا‌کنون و برخورد با برخی تخلفات عرضه این کالا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما، حسین شکوری در نشست خبری گفت: امسال به‌دلیل افزایش قیمت دفترچه‌های فانتزی در بازار که ناشی از افزایش جهانی قیمت کاغذ بود، استقبال از دفترچه‌های دولتی بسیار خوب بود.

وی در مورد عمده تخلفات انجام شده نیزگفت: فروش اجباری کالاهای دیگر همراه با دفترچه و عدول از قیمت‌های مصوب عمده‌ترین تخلفات است که ما سریعا به آنها رسیدگی می‌کنیم و سهمیه واحد صنفی متخلف را قطع می‌کنیم؛

ضمن اینکه فروش کارتنی دفترچه‌ها برای جلوگیری از سوءاستفاده سود جویان، ممنوع است.  از سوی دیگر هیچ واحد صنفی مجاز به فروش این دفترچه‌ها بیش از قیمت اعلام شده نیست.

به گفته وی قیمت دفترچه 40‌برگ خشتی گلاسه اعم از خطی و نقاشی 700‌ریال، 60 برگ خشتی گلاسه یک خط و 2خط یک هزار ریال، 80 برگ خشتی گلاسه یک هزار و 200ریال و 100‌برگ خشتی گلاسه یک هزار و 500‌ریال است.

همچنین قیمت دفترچه 40‌برگ وزیری گلاسه اعم از خطی و نقاشی 700‌ریال، 60 برگ وزیری گلاسه اعم از یک و 2 خط یک هزار و 100 ریال و 80 برگ وزیری گلاسه یک هزار و 400 ریال، 100 برگ وزیری گلاسه یک هزار و 800 ریال نرخ‌گذاری شده است.

کد خبر 64511

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز