جمعه ۱۹ مهر ۱۳۸۷ - ۱۹:۱۴
۰ نفر

رئیس شورای‌عالی استان‌ها گفت: نظر مجلس در مورد اصلاح قانون شوراها خیر بود، اما به جای اصلاحات، عقبگردهایی در این قانون ایجاد شد

به گزارش همشهری، مهدی چمران پنجشنبه در سیزدهمین اجلاس شورای‌عالی استان‌ها در بخشی از صحبت‌های خود در مورد منابع بسیار کشورمان برای رشد و توسعه، خاطر نشان کرد: سن متوسط مهندسان در طرح‌های عمرانی به 30 سال هم نمی‌رسد و به‌عنوان مثال، سن متوسط مهندسان در طرح برج میلاد 31 سال است.

‌در عین حال به جز این نخبگان و منابع انسانی ارزشمند، کشورمان دارای منابع قابل توجه نفتی و معدنی است. وی ایران را کشوری ثروتمند خواند و افزود: باید با مدیریت سالم و صحیح و باتفاهم در کنار هم کار کنیم تا این اقدامات زیبنده نام ایران باشد.

چمران به اصلاح قانون شوراها در سال 86 اشاره و تصریح کرد: این قانون به جای اصلاحات، عقبگرد داشته است و نمونه‌های مشکلات در آن، امروز برای اعضای شورا نمایان شده است.

رئیس شورای‌عالی استان‌ها با تاکید بر اینکه تاکنون اقدام قابل‌توجهی در مورد بافت‌های فرسوده تهران و شهرهای دیگر صورت نگرفته است، بیان داشت: با بودجه‌های فعلی وزارت کشور و مسکن، مشکل بافت‌های فرسوده حل نمی‌شود و خدا نکند زلزله بیاید؛ چرا که آن وقت باید بر سر خودمان بزنیم که دیگر دیر است.

کد خبر 65394

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز