همشهری آنلاین: احمدی مقدم از فرماندهان ناجا خواست اولویت‌های خود را روی سه بخش ترافیک، انضباط شهری و امینت اجتماعی و اخلاقی برنامه ریزی کنند.

به گزارش ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دوشنبه (22 مهر) در مراسم تودیع و معارفه جانشین فرمانده ناجا که در ستاد فرماندهی تهران بزرگ برزگرا شد، از مدیران جدید در ناجا خواست تا در سه بخش ترافیک، انضباط شهری و طرح‌های امنیت اجتماعی و اخلاقی بیش از گذشته فعالیت کرده و اولویت‌های خود را بر این سه اصل پایه‌ریزی کنند.   

سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی‌ مقدم، افزود: انتظار اول ما در ناجا تلاش تمامی دست اندر‌کاران برای رفع معضل ترافیک در شهر تهران است گرچه ممکن است مانند اولین روزهای طرح سهمیه بندی بنزین با مشکلاتی همراه باشد اما لازم است.

فرمانده ناجا با اشاره به برخی از شایعات در خصوص ضعف ناجا در انتخاب مدیران برای احراز پست‌های سازمانی گفت: امروز در ناجا برای هر پست تعداد زیادی فرد لایق وجود دارد.
وی به تمامی فرماندهان تصمیم‌گیرنده در ناجا توصیه کرد تا با هر انتصاب و انتخابی قدرت ناجا را نسبت به گذشته افزایش دهند.

وی ادامه داد: معیار انتخابات شایسته‌سالاری، سطح دانش، توانایی‌های فردی و مدیریتی و همچنین تجربه حضور در میدان‌های سخت بوده است.

احمدی‌مقدم گفت: یک مدیر برای احراز پست فرماندهی تهران باید از بسیاری از امتحانات سخت عبور کرده تا بتوانند افکار عمومی را نسبت به شایستگی خود متقاعد کنند.
وی گفت: خوشبختانه امروز در ناجا افراد به گونه‌ای پیشرفت داشته‌اند که هر زمان تحت تغییر مدیری را داریم با مشکل مواجه نیستیم و برای هر پست چندین گزینه پیشنهادی داریم.

احمدی‌مقدم خطاب به فرماندهان جدید و پیشین نیروی انتظامی گفت: مدیر خوب شخصی است که اگر در اجرای وظایف خود احساس ضعف کرد، پست خود را به فرد شایسته تر بدهد.

فرمانده ناجا با اشاره به این مطلب که سردار رجب‌زاده یگان ویژه را ابداع کرده و آن را بسیار قدرتمند ظاهر کرده است، گفت: وی در پلیس پیشگیری نیز اقدامات بسیار شایسته‌ای داشته است که امیدواریم این روند در احراز و با توجه به وضع موجود نیز تکرار شود.

احمد رضا رادان فرمانده سابق انتظامی تهران بزرگ به عنوان جانشین فرمانده ناجا منصوب و به جای وی، عزیزالله رجب زاده معاون پیشگیری ناجا انتخاب شد.

کد خبر 65664

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز