مجموع نظرات: ۱
پنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
۰ نفر

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید سواری پراید با عابر پیاده در بزرگراه تندگویان و فوت این عابر بر اثر شدت جراحات وارده خبر داد.

تصادف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ علی همه‌خانی اعلام کرد: ساعت ۲۱:۵۰ دقیقه شب گذشته در مسیر بزرگراه تندگویان به جنوب، بعد ز نواب، یک دستگاه سواری پرایدی که در این مسیر در حال حرکت بوده با عابر پیاده‌ای که بصورت غیرمجاز از عرض بزرگراه در حال تردد بوده است، برخورد کرد.

وی با بیان اینکه عابر پیاده مردی ۲۲ ساله بود که بر اثر شدت ضربه وارده در محل حادثه فوت کرد، ادامه داد: با بررسی کارشناسان منطقه ۱۹ پلیس راهور تهران بزرگ، بدلیل عبور غیرمجاز از عرض بزرگراه در این حادثه به عابر پیاده هم سهم تقصیر داده شد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ به رانندگان توصیه کرد: عابرین پیاده به این نکته توجه داشته باشند که بزرگراه محل تردد عابرین پیاده نیست و عابرین محترم می‌بایست از پله‌های عابر که در فواصل مختلف برای تردد نصب شده هر چقدر هم که به آن‌ها دور باشد استفاده کنند و همچنین به رانندگان نیز توصیه کرد در هنگام رانندگی کاملا به جلو توجه داشته باشند و از اقداماتی که باعث حواس‌پرتی می‌شود مانند استفاده از تلفن همراه، صحبت کردن و شوخی با سرنشینان و خوردن و آشامیدن و ... خودداری کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر شهری نباشیم.

کد خبر 659543

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha