پویش «با رهروان سحر» با هدف پذیرایی از گروه‌های خدماتی پایتخت برای چهارمین سال متوالی از سوی فرهنگسرای امید برگزار می‌شود.

با رهروان سحر

به گزارش همشهری آنلاین، پویش «با رهروان سحر» به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و به دبیری مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران برگزار می‌شود.

«پروانه دوستی» مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۳ و رئیس فرهنگسرای امید دراین‌باره گفت: «این ویژه برنامه با هدف تقدیم وعده سحری به گروه‌های خدماتی از جمله پاکبانان، اورژانس، آتش‌نشان‌ها، نیروهای انتظامی و ... که در شیفت سحر در حال خدمت‌رسانی به مردم تهران هستند، اجرا می‌شود.»

 او ادامه داد: «خیران و علاقه‌مندانی که تمایل به مشارکت در این پویش دارند می‌توانند به صورت نقدی و غیرنقدی برای تهیه بسته‌ غذای وعده سحری برای این گروه‌ها همکاری و از آنها پذیرایی کنند.»

او تأکید کرد: «در ۲ سال گذشته به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا و خطراتی که از نظر ابتلا به بیماری وجود داشت، این برنامه را در فضای باز برگزار می‌کردیم؛ امسال نیز همین روند تکرار می‌شود اما اگر خیران قصد دارند خودشان میزبان این برنامه باشند می‌توانند در مشاعات منازل خود، مکان‌های عمومی مانند پارک‌ها یا مکان‌های متعلق به گروه‌های خدماتی این مراسم معنوی را برگزار کنند.»  

پویش «با رهروان سحر» در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران برگزار می‌شود و دبیرخانه اجرایی آن  فرهنگسرای امید در منطقه ۱۳ است.

کد خبر 664615

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha