«لیلا بلوکات» هنرپیشه‌ای است که این روزها بیشتر وقتش را برای امور نیکوکارانه صرف می‌کند و مؤسس خیریه «مهر لیلا» است. مؤسسه‌ای که حدود یک دهه قبل با رسالت خدمت‌رسانی به کودکان فعالیت خود را رسماً شروع کرده؛ طی سال‌های گذشته توانسته با شناسایی کودکان نیازمند آنها را زیر پوشش قرار دهد.

لیلا بلوکات بازیگر خیر

همشهری آنلاین - پروانه بهرامنژاد: از دوران نوجوانی عاشق کمک کردن به دیگران بوده و حتی در دوران دبیرستان وقتی مطلع میشود یک نفر نمیتواند جهیزیه تهیه کند، آستین همت را بالا میزند و از هم‌کلاسیها، دوستان و آشنایان پول جمع میکند و برای او جهیزیه میخرد. این کمک چنان به او مزه میدهد که تصمیم میگیرد ثابت قدم راهش را ادامه دهد. «لیلا بلوکات» هنرپیشهای است که این روزها بیشتر وقتش را برای امور نیکوکارانه صرف میکند و مؤسس خیریه «مهر لیلا» است.

مؤسسهای که حدود یک دهه قبل با رسالت خدمترسانی به کودکان فعالیت خود را رسماً شروع کرده؛ کودکان کمتوان جسمی و ذهنی، مبتلا به سرطان و بیماریهای خاص، بیسرپرست و بدسرپرست در مناطق محروم و این میان او و همکارانش در این مؤسسه از کمکرسانی بنا به شرایط اضطرار مانند زلزله، سیل و سایر بلاهای طبیعی و حتی کرونا، غافل نیستند و به یاری نیازمندان به کمک میشتابند.

 این بازیگر مؤسسه خیریه دارد | زیر چتر «مهر لیلا»

بلوکات در مؤسسه «مهر لیلا» با شعار «دست من و تو قصری میسازد از جنس امید» و با حمایت و مشارکت اعضای فعال آن، طی سالهای گذشته توانسته با شناسایی کودکان نیازمند آنها را زیر پوشش قرار دهد. هر سال هم با برگزاری مراسم، امکان ارتباط چهره به چهره و نزدیک هنرمندان، ورزشکاران و خیّران را با کودکان نیازمند فراهم میکند و آنها در کنار هم اوقاتی خوش را سپری میکنند.

بلوکات درباره فعالیتهای خیریه مهر لیلا میگوید: «ترجیح میدادم کارهایم در خفا و برای دل خودم باشد اما برای اینکه حضور در فعالیتهای خیریه بین مردم و همکارانم فرهنگسازی شود، تصمیم گرفتم کارها را علنی کنم. از طرف دیگر، گاهی در این کارها نیاز به کمکهایی داشتم که احساس کردم میتوانم اهداف مؤسسه را پیش ببرم. تمام هزینههایمان از درآمد شخصی و کمکهای مردم، هنرمندان یا ورزشکاران تأمین میشود. به لطف خدا ایمان دارم و معتقدم به کمک خدا میتوانیم کارها را پیش ببریم.»

لیلا بلوکات به خاطر فعالیتهای مؤثرش در کمکرسانی به نیازمندان، «سفیر سلامت جهانیام اس» نیز نام گرفته است.

کد خبر 665751

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نقی IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    0 0
    فدای اون مهر لیلا بشم خداوند به اندازه دل بزرگت بهت سلامتی و خوشبختی هدیه بده...
  • محسن IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    2 0
    درود بر نیکو کاران در هر جایگاه ومنزلت