مجموع نظرات: ۳
شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
۰ نفر

فروش ملک در گرجستان توسط شرکت‌های معتبر، یک موقعیت عالی جهت سرمایه‌گذاری و اخذ اقامت موقت کشور گرجستان محسوب می‌شود. گرجستان به خاطر شرایط اقتصادی و رفاهی خوب برای زندگی، به یکی از کشورهای محبوب برای مهاجرت تبدیل شده است.

چند نکته مهم برای فروش ملک در گرجستان

یکی از آسان‌ترین روش‌ها جهت اقامت گرجستان، خرید ملک است. شما می‌توانید با دفاتر فروش ملک در گرجستان تماس گرفته و با خرید ملک، اقامت گرجستان را دریافت کنید. البته  سرمایه گذاری در املاک گرجستان، مستلزم مدارک و شرایطی است که در این مقاله به آنها اشاره می‌کنیم.

شرایط زندگی در گرجستان

اگر قصد مهاجرت به کشور گرجستان را دارید، اولین سوالی که در ذهنتان شکل می‌گیرد این است که شرایط زندگی در این کشور چگونه است؟ اگر به دنبال یک زندگی آرام هستید، کشور گرجستان بهترین انتخاب است. طبق آمار گرفته شده این کشور دارای کمترین میزان جرم و جنایت است و جزء بیست کشور امن دنیا محسوب می‌شود. همچنین این کشور دارای مراکز آموزشی معتبر است و لازم نیست نگران تحصیل فرزندان خود در این کشور باشید. کشور گرجستان از نظر بهداشت و درمان هم از شرایط خوبی برخوردار است. جالب است بدانید هزینه‌های زندگی و خرید و اجاره ملک در این کشور نسبت به کشورهای آمریکایی بسیار کم است.  جهت خرید ملک و مشاوره‌ می‌توانید با موسسات معتبر خرید و فروش ملک در گرجستان  تماس حاصل فرمایید.

شرایط  و مدارک لازم جهت خرید املاک در گرجستان

  • داشتن حداقل ۱۸ سال سن
  • جهت دریافت اقامت باید ملک خریداری شده به ارزش ۱۰۰ هزار دلار باشد. بعد از خرید ملک، شما با ارائه کپی پاسپورت می‌توانید مالکیت ملک خریداری شده  را به دست بیاورید.
  • امکان خرید اقساطی ملک در کشور گرجستان نیز وجود دارد. در صورت خرید اقساطی، پیش‌پرداخت شما باید به ارزش صد هزار دلار باشد تا بتوانید اقامت یک‌ساله دریافت کنید. همچنین امکان اجاره ملک خریداری‌ شده نیز وجود دارد. بسیاری از دفاتر خرید و فروش ملک در گرجستان، ملک خریداری شده شما را با قیمت خوب اجاره می‌دهند و شما می‌توانید از این طریق کسب درآمد کنید.
  • با خرید ملک در گرجستان علاوه بر فرد متقاضی، خانواده وی هم می‌توانند اقامت دریافت کنند. همچنین بعد از دریافت اقامت، زندگی در گرجستان اجباری نیست و می‌توانید هر زمان که خواستید از این کشور خارج شوید.
  • سند املاک گرجستان طی چند روز کاری صادر می‌شود.
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه به همراه ترجمه رسمی آن قبل از خرید ملک و درخواست اقامت الزامی است.
  • دریافت کارت الکترونیک شهروندی بعد از خرید ملک، که نوع اقامت و محل سکونت فرد را نشان می‌دهد. همچنین می‌توان  با افتتاح حساب بانکی و انجام تراکنش برای تمدید مدت اقامت امتیاز کسب کنید.

مزایای خرید و فروش ملک در گرجستان

یکی از بهترین و راحت‌ترین روش‌ها جهت اخذ اقامت این کشور، از طریق سرمایه گذاری در گرجستان  است. جالب است بدانید یکی از دلایلی که باعث ترغیب بیشتر اتباع خارجی جهت خرید ملک در این کشور می‌شود، این است که  خرید ملک هیچ‌گونه مالیاتی را برای خریدار در پی نخواهد داشت. البته خرید ملک در این کشور مزایای دیگری هم دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریافت اقامت برای خود و خانواده
  • ارزش افزوده ملک خریداری شده به صورت سالیانه بیش از ده درصد
  • برخورداری از امتیاز سفر بدون ویزا به اروپا
  • امکان تبدیل ویزای موقت به ویزای دائم بعد از گذشت شش سال
  • امنیت بالا
  • امکان تحصیل فرزندان شما در مدارس و دانشگاه‌های معتبر
  • امکان دریافت وام و تسهیلات بانکی برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار در این کشور
  • شما با داشتن ویزای کشور گرجستان، می‌توانید به راحتی به کشورهای آمریکایی و اروپایی سفر کنید.

چند نکته مهم برای فروش ملک در گرجستان

همانطور که قبلا هم اشاره شد شما با خرید ملک، اقامت یک‌ساله دریافت می‌کنید. توجه داشته باشید که اگر ارزش اموال  خریداری شده بیشتر از یکصد هزار دلار باشد، تنها  فرد متقاضی اقامت موقت دریافت می‌کند. البته خانواده او می‌توانند بعد از دریافت مجوز برای فرد متقاضی، جهت اخذ اقامت اقدام کنند. همچنین ارائه سند ازدواج جهت درخواست اقامت موقت برای همسر فرد متقاضی الزامی است.

اگر قصد خرید و فروش ملک در گرجستان را دارید،  حتما از موسسات معتبر در این زمینه کمک بگیرید تا بتوانید با توجه به بودجه و شرایط‌تان، بهترین ملک را خریداری کنید. متاسفانه برخی از افراد بدون مشورت با افراد متخصص در این زمینه، اقدام به خرید ملک در این کشور کرده و بعدها برای فروش آن با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند.

دلایل خرید و فروش املاک در گرجستان

یکی از آسان‌ترین روش‌های مهاجرت به کشورهای خارجی از جمله گرجستان، سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک‌ است. حتما این سوال برایتان پیش آمده که چرا خرید و فروش ملک در گرجستان در طی سالیان اخیر افزایش یافته است و همین امر باعث شده که بسیاری از افراد جهت خرید و فروش ملک در گرجستان اقدام کنند. همچنین ارزان بودن ملک‌های مختلف در گرجستان در مقایسه با سایر کشورهای خارجی یکی از دلایلی است که باعث شده بسیاری از افراد به این کشور سفر کرده و جهت اخذ اقامت گرجستان از طریق خرید ملک  اقدام کنند. همچنین به خاطر شرایط خوب اقتصادی در این کشور، تقاضا برای خرید و فروش املاک در گرجستان به طرز چشمگیری افزایش یافته است.

نکات مهم در زمان خرید و فروش ملک‌های مختلف در گرجستان

اگر جهت خرید و فروش ملک در گرجستان نیاز به دریافت وام مسکن دارید باید این نکته را در نظر بگیرید که شرایط مالی شما تاثیر بسیاری در گزینه‌های خرید می‌گذارد. در این بخش می‌خواهیم به عوامل مالی مورد نیاز برای خرید ملک در گرجستان بپردازیم.

  1. نمره اعتباری: نمره اعتباری بانکی یک معیار برای تشخیص افراد خوش حساب برای بانک است. درواقع هرچقدر نمره اعتبار شما بیشتر باشد، ریسک پرداخت نکردن اقساط وام کمتر خواهد بود.
  2. شناسایی نسبت بدهی به درآمد: شما در هر ماه باید کمتر از ۳۶ درصد درآمد  خود را صرف بدهی وام مسکن کنید
  3. تعیین پیش پرداخت: جهت دریافت وام معمولی، شما نیاز به پیش پرداخت دارید. درواقع میزان پیش پرداخت حداقل بیست درصد از کل مبلغ مورد نیاز است.
  4. هزینه انجام معامله: اگر قصد خرید و فروش ملک در گرجستان را دارید، باید بین دو الی پنج درصد از قیمت ملک را جهت هزینه‌های انجام معامله بپردازید. از آنجاکه این مبلغ را باید از جیب خودتان بدهید، قبل از انجام معامله مطمئن شوید که توانایی پرداخت این مبلغ را دارید.
  5. هزینه مالکیت خانه: توجه داشته باشید که بعد از خرید املاک گرجستان، شما باید هزینه‌هایی بابت نگهداری و شارژ ساختمان بپردازید. البته میزان این هزینه با توجه به شرایط خانه متفاوت است.

چند نکته مهم برای فروش ملک در گرجستان

در این مقاله سعی کردیم شما را با دلایل خرید و فروش ملک در گرجستان و مزیت‌های آن آشنا کنیم. شما می‌توانید با خرید ملک در گرجستان جهت اقامت این کشور برای خود و اعضای خانواده اقدام کنید. جهت کسب اطلاعات در زمینه اخذ اقامت کشور گرجستان و خرید ملک در بهترین منطقه این کشور با قیمت‌های مناسب می‌توانید با کارشناسان مجرب هلدینگ جئووست ( https://geovest.ge/fa/ ) تماس حاصل فرمایید. شرکت هلدینگ جئووست (ثبت: ۴۰۴۵۸۱۰۰۱) با مدیریت آقای ایلیا دهقانی، بطور قانونی در زمینه املاک و  سرمایه گذاری در گرجستان و اقامت گرجستان، خدمات تخصصی و متنوعی را ارائه می‌کند.کارشناسان هلدینگ جئووست مقیم گرجستان و با تسلط به زبان های فارسی، گرجی، آذری، انگلیسی، روسی درخواست‌های مشاوره متقاضیان در دپارتمان های مختلف املاک، سرمایه گذاری، حقوقی، اداری، مارکتینگ را بررسی می‌کنند و آماده ارائه خدمات به ایرانیان عزیز است.

کد خبر 666235

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بینام IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    5 2
    با سلام بهتر بود معایب هم عنوان میکردید تا اونجا که یاد دارم خیلی ها که ملک خریده بودند در سنوات گذشته فروختند و در رفتند چرا؟ چرا دارید تبلیغ خروج ارز از کشور را انجام میدید. بهتر نیست یک راهکاری، یک اموزشی جهت صادرات کالا و خدمت داشته باشیم تا از این طریق کمک به ورود ارز به کشور داشته باشیم در این شرایط بحرانی
  • بینام IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    1 1
    با سلام بهتر بود معایب هم عنوان میکردید تا اونجا که یاد دارم خیلی ها که ملک خریده بودند در سنوات گذشته فروختند و در رفتند چرا؟ چرا دارید تبلیغ خروج ارز از کشور را انجام میدید. بهتر نیست یک راهکاری، یک اموزشی جهت صادرات کالا و خدمت داشته باشیم تا از این طریق کمک به ورود ارز به کشور داشته باشیم در این شرایط بحرانی