مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
۵ نفر

در حال حاضر شرکت و سایت های فراوانی در حوزه سفارش تولید محتوا به صورت دورکار یا حضوری فعال هستند که می توان سفارش تولید محتوا انگلیسی و فارسی سایت خود را به آن ها سپرد. اما در این میان باید برای انتخاب بهترین سایت سفارش تولید محتوا علاوه بر هزینه تولید محتوا معیارهای دیگری را در نظر گرفت تا بتوان محتوایی با کیفیت و یونیک در سایت منتشر کرد.

سفارش تولید محتوا سایت خود را به کدام شرکت بسپاریم؟

سایت کد سئو را به دلیل داشتن سامانه مدیریت محتوا، تشخیص خودکار کپی بودن محتوا و همکاری با سایت های خارجی در فروش محتوا انگلیسی یک سایت منحصربفرد دانست که در حوزه سفارش تولید محتوا سایت فعالیت می کند. با ادامه مطلب همراه باشید تا اطمینان حاصل کنید که کد سئو بهترین سایت سفارش تولید محتوا سایتی است که می توانید محتوای سایت خود را به آن بسپارید.

قوانین و مقررات سفارش تولید محتوا در کُدُ سئو

برند تجاری کد سئو با نام شرکت مدیران وب پارسیان خدمات متنوع اینترنتی شامل سئو و تولید محتوا سایت، طراحی و برنامه نویسی سایت و انواع نرم افزار، انجام تبلیغات اینترنتی و ساخت پورتال را با کیفیت بسیار عالی انجام می دهد. در صورتی که سفارش تولید محتوا سایت خود را به این شرکت می سپارید باید تمام قوانین و شرایط کدسئو را که مطابق با قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران است را بپذیرید. در ادامه به شرح این مقررات می پردازیم.

قوانین عمومی برای سفارش تولید محتوا در کدسئو

همان طور که بیان شد تمام مقررات تدوین شده در کدسئو براساس قوانین جمهوری اسلامی ایران، طبق قوانین تجارت الکترونیک و با در نظر گرفتن حقوق مصرف کننده است که باید این قوانین توسط دریافت کننده خدمات نیز رعایت گردد.

  • در صورت هرگونه تغییر در بندهای این قوانین از طریق سایت به کاربران اطلاع رسانی می شود. البته تغییر در هزینه های اعلام شده شامل هزینه تولید محتوا، هزینه طراحی سایت و اپلیکیشن و... نیازی به اطلاع رسانی ندارد.
  • مجموعه کد سئو دارای درگاه بانکی مشخصی است که تمام تراکنش های مشتریان و کاربران شامل موارد مالیاتی، حقوق همکاران و ارزش افزوده خدمات و محصولات از آن طریق انجام می شود.
  • در صورتی که از نام و برند شرکت مدیران وب پارسیان یا مجموعه کد سئو به دلایل غیرقانونی سوء استفاده صورت گیرد این شرکت حق ارائه شکایت به مراجع ذیربط را دارد.

تعهدات مجموعه کد سئو برای سفارش تولید محتوا

در قبال قوانین و مقرراتی که از سوی شرکت مدیران وب پارسیان وضع می شود، تعهداتی نیز لحاظ شده تا عدالت و مساوات در همکاری با سایر شرکت ها و افراد برقرار گردد.

  • مجموعه کد سئو حافظ اطلاعات هویتی و شخصی تمام کاربران است و حق نشر آن ها را بدون اجازه کتبی مشتریان ندارد.
  • سایت کد سئو به عنوان بهترین سایت سفارش تولید محتوا وظیفه ارائه خدمات با کیفیت و به موقع را در زمینه تولید محتوا به مشتریان دارد.
  • کدسئو دارای سیستم خودکار تشخیص محتوای کپی است و اگر مورد کپی وجود داشته باشد ملزم به ویرایش و حذف محتوای کپی است.
  • هزینه تولید محتوا در کد سئو همان هزینه نهایی است و در اکثر مواقع کدسئو حق افزایش قیمت را پس از پرداخت مشتری ندارد به جز در شرایط تغییر میزان و نحوه ارائه خدمات به مشتری.
  • از آنجایی که تمام پرداختی های مشتریان از طریق درگاه بانکی متصل له سایت کدسئو انجام می شود این مجموعه برای هزینه هایی که به روش های واریز به حساب، کارت به کارت یا هر روش غیرمجاز دیگری صورت گیرد هیچ تعهدی ندارد.
  • پرداخت هزینه تولید محتوا یا هر خدمت دیگری به حسابی به جز حساب این مجموعه مغایر با قوانین بوده و شخص خاطی متهم به سوءاستفاده از نام برند شناخته می شود.
  • سفارش تولید محتوا توسط مجموعه کد سئو بدون تصویر ارائه می شود و اگر کارفرمایی درخواست محتوایی به همراه عکس داشته باشد هزینه جداگانه ای با تعرفه مشخص باید پرداخت نماید.

تعهدات کاربران سایت کدسئو

کارفرمایان و مشتریانی که از طریق کدسئو اقدام به ثبت سفارش تولید محتوا می کنند باید قوانینی را مد نظر قرار دهند تا همکاری صمیمانه و قابل اطمینان بین طرفین ایجاد گردد.

  • در ابتدای شروع همکاری مواردی شامل محتوای تولیدی و خدمات و تبلیغات انجام شده به تایید کارفرما می رسد بنابراین کد سئو هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ها ندارد.
  • کدسئو محتواهای تولید شده توسط تیم نویسنده را توسط ابزار هوشمند آنلاین از لحاظ کپی بودن بررسی می کند بنابراین سفارش تولید محتوا از کدسئو کاملا یونیک بوده و مشتریان می توانند یونیک بودن محتوا را تست کنند.
  • چنانچه مشتری برای سفارش تولید محتوا انگلیسی در فرم ثبت سفارش منبعی درج کند تمام مسئولیت مربوط به انتشار و ترجمه آن توسط مجموعه ای دیگر بر عهده مشتری است.
  • در صورتی که کارفرما فیلدهای مربوط به تولید محتوا را در فرم ثبت سفارش ناقص یا اشتباه پر کرده باشد حق شکایت یا رد محتوا را ندارد. شرکت می تواند هزینه تولید محتوای ویرایش شده را از وی دریافت کند.
  • قبل از ثبت نهایی فرم سفارش تولید محتوا باید در قسمت توضیحات تکمیلی کارفرما نکات مدنظر خود مانند اصول تیتر نویسی، فاصله و نیم فاصله، سئو محتوا و حجم محتوا را درج نماید. در صورتی که کارفرما این موارد را تکمیل نکند نمی تواند در مورد سئو فنی محتوا شکایتی داشته باشد.

جمع بندی

سفارش تولید محتوا انگلیسی یکی از روش های سرمایه گذاری مقرون به صرفه برای کسب وکارهای مجازی است. انجام بازاریابی محتوایی در کشورهای هدف موجب می شود مشتریانی از فراتر از مرزهای کشور مبدا جذب کسب وکار شوند و ترافیک سایت و در نتیجه فروش محصولات افزایش یابد. شرکت کد سئو یکی از سایت های سفارش تولید محتوا است که به دلیل داشتن تعهدات کاری و در نظر داشتن منافع کارفرمایان و مشتریان توانسته در فضای مجازی و شرکت های فعال در این زمینه بهترین جایگاه را کسب کند. بنابراین برای پاسخ به این سوال که سفارش تولید محتوا سایت خود را به کدام شرکت بسپاریم؟ پاسخ ما مجموعه کدسئو است. هزینه تولید محتوا در این سایت متناسب با کیفیت خدمات آن است بنابراین می تواند بهترین انتخاب باشد.

کد خبر 666389

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha