مجموع نظرات: ۱
دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
۰ نفر

اگر به دنبال آشنایی با انواع فیلترهای کربنی پالایه سازان هستید، باید گفت که دو نوع  فیلتر کربنی تاکنون ساخته شده که می توان به فیلتر کربن بلاک و فیلتر کربن گرانول اشاره کرد.

فیلترهای کربنی

هر کدام از این فیلترها، مزایا و معایب خاصی دارد؛ فیلتر کربن گرانول برای حذف مواد دارویی و بهداشتی، حذف طعم و مزه نامطبوع آب و حذف مواد و ترکیبات جلبکی کاربردی است و در طرف دیگر، فیلتر کربن بلاک نسبت به گرانول عملکرد بهتری در حذف مواد دارویی، حذف طمع بد آب و... دارد.

دستگاه تصفیه آب زمانی کیفیت بهتری دارد که فیلتر تصفیه خوبی را برای آن خرید کنید. به همین دلیل ما در این مقاله تصمیم داریم قبل از خرید فیلتر آب، اطلاعات مفیدی را در اختیار شما بگذاریم؛ پس توصیه می شود ادامه این مقاله را بخوانید و با یکی از مراکز فروش آنلاین فیلتر تصفیه آب آشنا شوید.

فیلتر خانگی چیست؟

هدف فیلتر تصفیه آب خانگی ، بهبود کیفیت آب است؛ با توجه بر اینکه آب های آشامیدنی از کیفیت خوبی برای بدن و سلامتی انسان ها برخوردار نیست، به کمک دستگاه تصفیه و فیلتر آب، می توان مواد مضر در آب را حذف کرد و یک آب سالم مصرف کرد.

فیلتر تصفیه آب خانگی

انواع فیلتر کربن

فیلتر کربنی چندین مدل دارد. این فیلترها هر کدام تاثیر مفیدی بر کیفیت آب می گذارند. در ابتدا بهتر است با انوع فیلتر تصفیه آب خانگی پالایه سازان آشنا شوید.

  • فیلتر کربن بلاک
  • فیلتر کربن گرانول

فیلترهای کربنی ذکر شده به قدری کاربردی هستند که هر جایی می توان خریداری کرد؛ شما به راحتی می توانید در سایت پالایه سازان توس هم اقدام به خرید بهترین فیلترهای کربنی کنید.

کاربرد فیلتر کربن بلاک

یکی از فیلترهای دستگاه تصفیه آب ، فیلتر کربن بلاک نام دارد. ساختار فیلتر بلاک به گونه ای ساخته شده که با آب، تماس بیشتری داشته باشد تا قدرت حذف آلاینده های شیمیایی موجود در آب بیشتر شود.

اگر تصمیم به خرید فیلتر کربن بلاک دارید، می توانید از پالایه سازن توس کمک بگیرید؛ اگر هنوز هیچ تصمیمی نگرفتید که کدام فیلتر را خریداری کنید، توصیه می شود با مزایا فیلتر کربن بلاک آشنا شوید.

مزایا فیلتر کربن بلاک

تکنولوژی به کار رفته در فیلتر تصفیه آب کربن بلاک باعث شده دوام و کیفیت این فیلتر نسبت به دیگر فیلترها، بیشتر شود.

این فیلتر کربنی یکی از ارزان ترین فیلترها برای استفاده خانگی، تجاری و صنعتی است. در زیر می توانید با مزایا فیلتر تصفیه آب کربنی بلاک آشنا شوید.

  • عملکرد بهتر فیلتر کربن بلاک نسبت به گرانول
  • بازدهی فیلتر کربن بلاک به دلیل مدت زمان زیاد آب با دانه های کربن برای پاکسازی آب، بیشتر است.
  • فیلتر کربن بلاک گیاهی است.
  • تاثیر زیاد فیلتر کربن بلاک بر روی حذف بوی بد آب، حذف طعم نامطبوع آب، حذف کلر و ترکیبات آلی.
  • دارای استاندارد FDA

فیلتر کربن بلاک کی تعویض کنیم؟

نمی توان زمان دقیقی گفت زیرا زمان تعویض فیلتر کربن بلاک به نحوه فعالیت شما بستگی دارد؛ اما توصیه می شود هر ۶ ماه یک بار فیلتر آب تعویض شود و زمان تعویض فیلتر آب می تواند بیشتر یا کمتر شود.

کاربرد فیلتر کربن گرانول

به غیر از فیلتر کربن بلاک، فیلتر کربن گرانول هم استفاده و کاربرد زیادی دارد؛ یکی از مهم ترین خاصیت های فیلتر کربن گرانول، جلوگیری از عبور ذرات بزرگتر و میکروبی به مخزن است.

اگر در بین خرید فیلتر کربن گرانول و یا خرید فیلتر کربن بلاک مردد هستید، توصیه می شود که مزایا فیلتر کربن گرانول هم بخوانید؛ اگر تصمیم به خرید فیلتر کربن گرانول یا بلاک گرفتید، می توانید از پالایه سازان توس کمک بگیرید.

مزایا فیلتر کربن گرانول

به دلیل اینکه فیلتر کربن گرانول از یک ساختار منظم از اتم های کربن تشکیل شده، توانایی و ظرفیت بالایی در نگهداری ناخالصی های آب و به خصوص حذف طعم، بوی کلر در آب ها دارد.

این فیلترها اکثرا در پروژه های مرتبط با تصفیه آب فاضلاب و گندزدایی مورد استفاده قرار می گیرد؛ زیرا توانایی زیادی در حذف ترکیبات آلی در آب دارد.

مزایا این فیلتر کربنی را در زیر می توانید بخوانید

  • تاثیر زیاد در کاهش و یا حذف طعم و بوی کلر در آب ها
  • بالا بودن ظرفیت نگهداری ناخالصی های آب در فیلتر کربن گرانول

اگر هنوز تصمیم خود را در خصوص کدام فیلتر آب خریداری کنید، می توانید با ما تماس بگیرید.

بهترین فیلتر کربنی کدام است؟

نمی توان دقیق گفت که کدام فیلتر صد در صد کاربردی است؛ زیرا هر کدام از فیلترها، کارایی خاصی دارد.

شما باید فیلتری خریداری کنید که سازگاری بیشتری با دستگاهی که دارید داشته باشد؛ اگر برند دستگاه شما توصیه می شود از فیلتر کربن گرانول استفاده کنید، باید به توصیه برند خود عمل کنید.

تولید کنندگان همواره سعی می کنند بهترین فیلتر آب را تولید و عرضه کنند؛ یکی از این تولید کننده ها، پالایه سازان نام دارد که همواره سعی می کند بهترین کیفیت ها را وارد بازار کند؛ سابقه طولانی مجموعه پالایه سازان، موجب شده که خریداران فیلتر آب به این شرکت اعتماد کنند.

قیمت فیلتر تصفیه

فیتلر آب قیمت ثابتی ندارد و بسته به کارایی فیلتر، قیمت ها متفاوت هستند. ممکن است یکی از مدل های فیلتر کربن بلاک با قیمت ۲۰ هزار تومان به فروش برسد؛ مدل دوم با قیمت ۲۰۰ هزار تومان در بازار موجود باشد و مدل سوم از فیلتر کربن بلاک با قیمت ۲ میلیون تومان به فروش برسد.

انواع فیلترهای کربنی پالایه سازان

شما باید فیلتری خریداری کنید که با دستگاه تصفیه آب سازگاری بهتری داشته باشد. اگر هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه کدام فیلتر با دستگاه شما سازگاری بیشتری دارد ندارید، می توانید با شرکت پالایه سازان تماس بگیرید تا آن ها به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند.

از کجا فیلتر تصفیه آب خانگی بخریم؟

اگر به دنبال شرکتی هستید که قبل از خرید فیلتر آب اطلاعات مهمی در اختیار شما بگذارد، قیمت فیلتر تصفیه آب خانگی که فروشگاه قرار می دهد نسبت به دیگر شرکت ها ارزان تر باشد، کیفیت فیلترهای آب کربنی و دیگر فیلترها بهتر باشد، شما می توانید از شرکت پالایه سازان توس کمک بگیرید و خرید کنید.

کیفیت برای ما مهم ترین موضوع است و ما همیشه در تلاش هستیم تا فیلتر آب با بهترین کیفیت را روانه بازار کنیم؛ زیرا رمز موفقیت ما کیفیت محصولاتمان است.

اگر تصمیم به خرید فیلتر آب از پالایه سازان دارید، می توانید به سایت ما مراجعه کنید و اگر سئوالی دارید می توانید با شماره های ۰۵۱-۳۷۶۷۴۲۳۴ یا ۰۵۱-۳۷۶۰۳۷۲۰ و یا ۰۹۱۲۰۷۶۱۶۴۶تماس بگیرید.

نتیجه گیری

همانطور که داشتن یک دستگاه تصفیه آب با کیفیت عالی مهم است، وسایلی که برای این دستگاه خریداری می کنید هم مهم است.

شما پس از خواندن این مقاله با نکات مهمی که قبل از خرید فیلتر کربن باید به آن دقت کنید آشنا شدید؛ اگر باز هم سئوالی در ذهن شما در مورد فیلتر تصفیه آب خانگی وجود دارد که پاسخ آن را پیدا نکردید، تنها کافیست که با مجموعه پالایه سازان تماس بگیرید.

کد خبر 669167

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha