دبیرکل فدراسیون فوتبال از برگزاری چند بازی بزرگ تدارکاتی برای تیم ملی خبر داد.

برزیل

به گزارش همشهری آنلاین تیم ملی ایران برای آمادگی جهت حضور در جام جهانی به دنبال برگزاری چند دیدار تدارکاتی مناسب است. طی روزهای اخیر خبرهایی از مذاکره با چند تیم آمریکای شمالی برای حضور در قطر و برگزاری دیدار دوستانه منتشر شده بود اما حالا حسن کامرانی فر می گوید احتمالا ایران به مصاف یکی از دو تیم قطر یا آرژانتین هم خواهد رفت.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: همانطور که می‌دانید برزیل و آرژانتین یک دیدار عقب افتاده در انتخابی جام‌جهانی دارند که قرار است در قطر برگزار شود. با یکی از این دو تیم صحبت شده تا با آنها یک بازی تدارکاتی انجام دهیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال افزود: ۴ تیم از ۶ حریف احتمالی تیم ملی ایران جزو بهترین‌ها هستند و در رده‌های بالای رنکینگ فیفا حضور دارند. دو تیم هم در رتبه‌های میانی که قصد داریم تیم‌هایی را انتخاب کنیم که بازی‌های‌شان به حریفان ما نزدیک است. از این رو با پرو، نیوزیلند و چند کشور دیگر هم مذاکره کرده‌ایم که بلافاصله پس از قطعی شدن اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برگزاری بازی‌های دوستانه با توجه به موضوعات مالی سخت است. یک تا دو تیم درخواست بازی پشت درهای بسته و بدون پخش تلویزیونی کرده‌اند که باز هم در بحث آمادگی تیم ملی ایران خوب است.

کامرانی‌فر تاکید کرد: اسکوچیچ هم در تلاش است و امیدواریم این اتفاق زودتر بیفتد تا بتوانیم در فیفا دی اول که تعداد روزهایش بیشتر است و همچنین فیفا دی دوم بازی دوستانه برگزار کنیم.

کد خبر 669768

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    5 1
    قبل از آنکه به مصاف برزیل بروند بهتر از چند بازی با تیم های داخلی دسته یک داشته باشند تا انسجام تیمی بین‌شان محک خورد. تا بچه ها بازی هم ودرک کنند..
    • ناشناس IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
      2 2
      واقعا که کسایی مثل تو بجای اینکه به تیم انگیزه بدن روحیه شون رو تضعیف میکنن #همه_باهم_برای_تیم ملی_ایران
  • وحید IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    4 0
    فرمودی قطر یا آرژانتین!!! الان این دو تیم چه سنخیتی با هم دارن