شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
۲ نفر

اگر دوست دارید در این شب‌های عبادت و نیایش در برنامه‌ای فرهنگی و هنری هم حضور یابید و در کنار اعضای خانواده خوشی بیشتری را تجربه کنید امشب و فردا شب می‌توانید به بوستان دامپزشک بروید.

دروازه طهرون

همشهری آنلاین‌ـ سحر رمضانعلی پور: این جشنواره و پردیس قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی که معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۱ به مناسبت ماه مبارک رمضان در بوستان دامپزشک برپا کرده است بخش‌های مختلف شامل غرفه‌های کودک، مهد اسلامی، عفاف و حجاب، پردیس قرآنی، سلامت، کارآفرینی، معرفی مراکز فرهنگی منطقه، بازی‌های رایانه‌ای، فوتبال دستی، دارت، استخر توپ کودکان، فوتباکس، بازی‌های بومی و محلی و... دارد.

بوستان دامپزشک؛ میزبان روزه‌داران شب زنده‌دار

«سکینه بدرلو» معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۱۱ در این‌باره می‌گوید: «هدف از اجرای این جشنواره، حضور اعضای خانواده در کنار هم در این شب‌های قرآنی و معنوی و تجربه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی با یکدیگر است. با توجه به محدودیت‌های کرونایی که طی ۲سال گذشته همگی از سر گذراندیم ایجاد بهانه‌هایی برای دور هم بودن اعضای خانواده بسیار ارزشمند است.» برای حضور در این جشنواره فرهنگی و ورزشی امشب و فرداشب ساعت ۱۸ تا ۲۲ به بوستان دامپزشک در خیابان اسکندری بروید.

کد خبر 670145

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha