مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
۱ نفر

شاید اولین سؤالی که هنگام خرید پمپ کفکش برای شما پیش می‌آید این باشد که چه پمپ کف کشی را باید خریداری کنیم؟ این سؤال فقط یک جواب ندارید شما برای خرید مناسب باید هم به نوع، برند، پارامترهای محصولات، فروشگاه معتبر توجه کنید تا بتوانید بهترین پمپ کف کش را خریداری کنید.

چه پمپ کف کشی بخریم + راهنمای کامل انتخاب پمپ کف کش1

آیا خرید پمپ کف کش به جای پمپ لجن کش درست است؟

در جواب این سؤال باید گفت این دو پمپ به طور کلی ساختار متفاوتی با یکدیگر دارند و به هیچ عنوان نباید این کار را انجام دهید. در بازار به دلیل تنوع برند و مدل، خرید پمپ مناسب کمی سخت بوده و برای این کار نیاز به کمک فردی باتجربه دارید. پمپ کف کش به دلیل عملکرد مشابه خود نسبت به پمپ آب خانگی به اشتباه گرفته می‌شود در صورتی که این پمپ آب برای انتقال آب شهری اصلاً مناسب نمی‌باشد.

قبل از خرید هر نوع پمپی باید با راهنمای خرید آن آشنا شوید تا بتوانید با توجه به نیاز و شرایط خود، پمپ آب مناسبی را خریداری کنید. در ضمن باید به این نکته اشاره کنیم؛ انتخاب فروشگاه مناسب نیز در خرید با کیفیت پمپ کفکش تاثیر گذاری خواهد بود.

پمپ کفکش همان پمپ لجن کش است؟

یک بار برای همیشه لطفاً این بحث را همین جا تمام کنید. اگر در این قسمت به این مورد اشاره کردیم؛ به خاطر افرادی سودجو و بی تجربه در این حوزه است. برای مثال شما حتی اگر آلان وارد چند تا سایت اول گوگل شوید حتماً متوجه می‌شوید که افراد این دو پمپ را یکی می‌دانند. یک بار برای همیشه، پمپ کف کش برای انتقال آب تمیز که حاوی ذرات بسیار ریز هستند؛ مناسب می‌باشد در صورتی که پمپ لجن کش هم برای انتقال آب تمیز و هم برای انتقال پساب یا فاضلاب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکی از تفاوت‌های آن از نظر ساختار این است که کف کش‌ها دارای پروانه‌های بسته و نیمه بست هستند در صورتی که پمپ لجن کش دارای پروانه‌های باز، کانالی می‌باشد. شما برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است تا با مشاوران سایت سولار مکانیکال به صورت رایگان تماس حاصل کنید.

پمپ کف کش برای چه مکان و کارهایی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

پمپ کف کش یکی از برترین پمپ‌های سانتریفیوژ بوده که کارایی ویژه‌ای در انتقال آب از چاه یا مخزن دارد. در این قسمت به طور کلی به کاربردهای این نوع پمپ می‌پردازیم تا شما بتوانید طرز صحیح استفاده از این پمپ را بشناسید. از کاربردهای پمپ کف کش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صنایع ساختمان سازی
  • صنعت کشاورزی
  • استخرهای پرورش ماهی
  • تخلیه مخازن مایع دارای هوا و گاز
  • تخلیه پساب باران
  • تخلیه فاضلاب سبک
  • صنایع کاغذ و چوب
  • چرم سازی

پمپ کفکش بیشتر مناسب انتقال آب در استخر شما می‌باشد. باز هم توجه کنید که اگر زباله‌های بزرگی داخل آب باشد؛ پمپ توان عبور آن‌ها را  نداشته و در نهایت دچار خرابی می‌شود.

چه پمپ کف کشی بخریم + راهنمای کامل انتخاب پمپ کف کش2

نکات مهم در انتخاب پمپ کف کش

همان‌طور که گفتیم پمپ‌های کف کش انواع مختلفی داشته و این پمپ‌ها معمولا از نظر قدرت با یکدیگر متفاوت هستند برای مثال پمپ‌ها از نظر قدرت به دو دسته تک فاز و سه فاز تقسیم بندی می‌شوند. به طور کلی شما باید هنگام خرید پمپ کفکش به پارامترهای مختلفی مثل هد، دبی، میزان مصرف انرژی، اندازه دهانه، جنس پروانه و غیره توجه کنید.

فرض کنید شما این پمپ را برای استخر ۶۰ متری می‌خواهید یا اینکه شاید برای انتقال آب از چاه نیاز داشته باشید. در نتیجه باید به مشخصات محصول بسیار توجه کنید تا بتوانید محصولی با کیفیت را خریداری کنید. ما به طور کلی قصد نداریم تا به تک تک این پارامترها بپردازیم اما شما باید مقداری با این موارد آشنا شوید تا بتوانید بهترین پمپ کف کش را خریداری کنید.

برای خرید پمپ آب مناسب می‌توانید مشخصات محصولات را تک به تک در سایت سولار بررسی کرده و هرجا سؤالی برایتان پی آمد؛ از مشاور سایت سؤال کنید. در این زمینه باید ابتدا موارد مهم و مورد نیاز خود را یادداشت کنید و سپس با توجه به آن‌ها پمپ آب را انتخاب و خریداری کنید.

بهترین برند پمپ کف کش

همین ابتدا با یک سیل این قسمت را شروع می‌کنیم. کاربران معمولا به دنبال بهترین محصولات با کمترین قیمت هستند. به طور کلی نمی‌توان یک پمپ را به عنوان بهترین پمپ در تمامی شرایط شناخت. برای مثال پمپی که برای متراژ ۱۲۰ متری مناسب است؛ برای محیط ۶۰ متری به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌شود. در کل در بازار تجهیزات تصفیه آب و صنعتی، برندهای بی‌شماری وجود دارند که انتخاب بین آن‌ها بسیار سخت‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید.

یک فروشگاه معتبر باید بتواند با گزینش محصولات، بهترین‌ها دسته بندی کند. برای مثال برندهای برتر در بازار مثل اسپرونی، ایمر، سایر، پنتاکس، شیمجه، دراپ، آلفا، اف اند جی، البی، ام جی و دلتا مدل‌های بی‌شماری از پمپ کفکش را به بازار وارد کرده است و شما تمامی این برندها همراه به مشخصات هر محصول را می‌توانید از سایت سولار مکانیکال مشاهده کنید.

بهترین فروشگاه خرید پمپ کف کش

اگر بخواهیم به سؤال چه پمپ کف کشی باید بخریم؛ پاسخ دهیم باید مراحل را یک بار دیگر مرور کنیم. در اولین مرحله شما باید نیازها و شرایط خود را یادداشت کرده و مدل پمپ خود را انتخاب کنید. از بین هزاران برند پمپ باید پمپی را انتخاب کنید که نیاز شما را به سادگی و با قیمت بسیار مناسب بر طرف کند. برای مثال به سراغ خرید پمپ کف کش با ظرفیت بالا برای یک خانه ۷۰ متری نروید.

در مرحله دوم باید فروشگاهی معتبر را برای خرید خود انتخاب کنید. خیلی از افراد برای مرحله دوم وقت نمی‌گذارند و هر فروشگاهی را برای خرید خود انتخاب می‌کنند. در صورتی که در این بازار امکان وجود اجناس و محصولات تقلبی بسیار وجود دارد. شما باید فروشگاهی را انتخاب کنید که با در اختیار قرار دادن خدمات پس از فروش، ضمانت و گارانتی مناسب بتواند اعتماد شما را جلب کند. به طور کلی شاید بتوان به جرعت گفت مرحله دوم حتی از مرحله اول مهم‌تر است چون یک فروشگاه مناسب به همراه کارشناسان باتجربه، صد درصد بهترین محصولات خود را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

چه پمپ کف کشی بخریم + راهنمای کامل انتخاب پمپ کف کش3

کلام آخر

ابتدای مقاله خواستیم تا به جواب سؤال چه پمپ کف کشی خریداری کنیم بپردازیم. در انتها صد در صد اگر مراحل را به درستی بروید می‌توانید پمپ مورد نیاز خود را با بهترین قیمت خریداری کنید. قیمت ملاک مناسبی در انتخاب بهترین پمپ کف کش نیست اما با توجه به آن می‌توانید تا حدودی پمپ تقلبی را از پمپ اورجینال تشخیص دهید.

برای خرید پمپ مناسب با تخفیف ۴۰ درصد می‌توانید به سایت سولار مکانیکال مراجعه کرده و هر محصول را با بهترین قیمت به همراه خدمات پس از فروش و گارانتی ۱۲ ماهه خریداری کرده و حتی گزینه پرداخت درب منزل را انتخاب کنید.

کد خبر 670916

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha