شنبه ۶ آبان ۱۳۸۵ - ۱۵:۳۳
۰ نفر

آخرین اخبار از وضعیت ترکیب هیأت مدیره شرکت بورس حاکی از آن است که تا به امروز 5 عضو از 7 عضو هیأت مدیره شرکت سهامی بورس مشخص شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تاکنون مجموعه‌های تأمین اجتماعی، بهمن، توسعه ملی به همراه دو شرکت‌ کارگزاری اقتصاد نوین و آرمون بورس نمایندگان خود را به سازمان بورس و اوراق بهادار معرفی کرده‌اند.

همچنین امید قائمی از تامین اجتماعی، هاشم بت شکن از سرمایه‌گذاری بهمن، علی روحی از توسعه‌ ملی (مدیرعامل کارگزاری بانک ملی) به همراه نصرالله برزنی و صادق عجمی از کارگزاری‌های اقتصاد نوین و آرمون بورس به عنوان نمایندگان نهادهای مالی و کارگزاران به واحد نظارت بر بورس‌ها و ناشران اوراق بهادار سازمان بورس معرفی شده‌اند.

معرفی این افراد از سوی مجموعه‌های مرتبط در شرایطی صورت گرفته که تا لحظه تنظیم این خبر دو شرکت‌ سرمایه‌گذاری غدیر و تدبیر نمایندگان خود را معرفی نکرده‌اند.

با این اوصاف به نظر می‌رسد با توجه به تعیین مهلت 10 روزه توسط سازمان بورس و تمدید این مهلت تا روز دوشنبه هفته جاری، این دو شرکت باید تا آخر وقت اداری روز دوشنبه نسبت به معرفی نمایندگان خود اقدام کنند تا بعد از مراحل قانونی ترکیب نهایی اولین هیات مدیره شرکت سهامی بورس مشخص شود.

کد خبر 6725

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز