مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
۰ نفر

یکی از لذت بخش ترین لحظاتی که می تواند موجب فراموشی مشکلاتتان شود، تماشای فیلم های سینمایی، سریال ها و فیلم های خارجی است. شما می توانید چند ساعت را بدون فکر کردن به دغدغه ها و مشکلات تان سپری کنید و لحظات خوشی را رقم بزنید.

بهترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی در فیلیمو

حال که در سال جدید فیلم های سینمایی و سریال های جدید و تازه ای تولید شده اند، نباید لذت تماشای آنها را از دست بدهیم؛ چرا که برخی از آنها در ایران و در تمامی جهان بسیار محبوب و پر طرفدار هستند. از فیلم های سینمایی ایران گرفته تا سریال های خارجی که در وب سایت فیلیمو به نمایش گذاشته شده است.

بهترین فیلم های سینمایی ایرانی و خارجی و سریال هایی که قطعا نباید تماشای آن را از دست بدهید را می توانید در این مقاله مطالعه نمایید و پس از آن در فیلیمو آنها را مشاهده کنید. البته برخی از فیلم های سینمایی که از اکران عمومی خارج شده است را نیز می توانید در این وب سایت ببینید. فیلم های سینمایی مثل گشت ارشاد ۳ و... .

لیستی از بهترین فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی

رخی از سریال های ایرانی که امروزه تولید و منتشر شده اند، با استقبال خوبی روبرو شده و طرفداران بسیار زیادی دارند. همچنین فیلم های سینمایی خارجی که در سال ۲۰۲۲ اکران شده اند از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و کمتر کسی آن را تماشا نکرده است. در ابتدای این بخش ما به معرفی فیلم های سینمایی خارجی می پردازیم و پس از سریال های محبوب ایرانی را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

فیلم بتمن

فیلم بتمن یکی از محبوب ترین فیلم ها نزد مخاطبان است که جدید ترین قسمت آن در سال ۲۰۲۲ تولید و اکران شده است. این فیلم تماشایی به کارگردانی مت ریوز و تولید کمپانی دی سی فیلمز می باشد. این کارگردان در کارنامه هنری که داراست فیلم های گوناگونی را تولید کرده است مانند جنگ برای سیاره میمون ها و طلوع سیاره میمون ها. در فیلم بتمن هنرمندان زیادی نقش آفرینی کرده اند از جمله رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، پل دینو، جفری رایت، جان تورتورو، اندی سرکیس، پیتر سارسگارد، کالین فارل و... . این فیلم هیجان انگیز با بودجه ای نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار ساخته شد و برای اولین بار در تاریخ ۴ مارس سال ۲۰۲۲ بر روی پرده های سینما به اکران در آمد.

فیلم بتمن

این فیلم مهیج در اولین اکران خود توانست مبلغی بالغ بر ۵۷ میلیون دلار را کسب کند. داستان این انیمیشن محبوب درباره شهر گاتهام است که در دومین سال مبارزه با جرم و جنایت جریان داشته و بتمن در این سال فساد در این شهر را آشکار می سازد. البته در این داستان قاتل زنجیره ای شروع به کشتن افراد مهم شهر از جمله شهردار می نماید و برای بتمن معماهایی را قرار می دهد تا او با هوش خود آنها را حل کرده و به قاتل دست پیدا کند؛ اما بتمن در این داستان یک قدم از قاتل عقب تر است و نمی تواند افراد مهمی را که هدف آن قاتل هستند را شناسایی کند.

در این میان دختری نیز به کمک بتمن می آید و در این مسیر او را همراهی می کند. داستان های عجیب و مهیجی در ادامه فیلم بتمن ۲۰۲۲ رخ می دهد که این داستان را جذاب و دیدنی می کند.

فیلم ۳۵۵

یکی دیگر از فیلم های خارجی که در سال ۲۰۲۲ اکران و منتشر شده است، فیلم ۳۵۵ می باشد. این فیلم محصول کشور های آمریکا و چین به کارگردانی سیمون کینبرگ می باشد. هنرمندان محبوبی در این فیلم نقش آفرینی کرده اند از جمله جسیکا جستین، پنه لوپه کروز، فن بینگ بینگ، دیانه کروگر، جیسون فلمینگ، پابلو اسکولا، مارچو کروز، ادی آرنولد، سباستین کاپیتان ویوروس، فدریکو تروخیلو، ادگار رامیرس، لئو استار و... . این فیلم مهیج و جذاب با بودجه ۴۰ میلیون دلار ساخته و تولید شده است و پس از اکران توانست بودجه ای نزدیک به ۱۹ میلیون دلار را از گیشه های سینما کسب نماید.

خلاصه داستان این فیلم درباره یک مامور سازمان سیا می باشد که نام آن میسون است. این مامور باید رقیب آلمانی خود را کنار زده و به سلاح فوق سری که به دست دشمنان افتاده است دست پیدا کند. البته داستان به گونه ای پیش می رود که این مامور به کمک رقیب آلمانی خود و یک متخصص کامپیوتر و یک روانشناس ماموریت شان تغییر کرده و داستان های هیجان انگیز و جذابی را رقم می زنند.

سریال تماشایی جوکر

یکی از محبوب ترین سریال هایی که در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ اکران و تولید شده است، سریال جوکر می باشد. این سریال مجموعه ای تلویزیونی است که به کارگردانی احسان علیخانی و سید حامد میر فتاحی می باشد. این سریال پس از پخش با استقبال بی نظیر مخاطبان روبرو شد. اگر بخواهیم خلاصه ای از داستان این سریال را بیان کنیم، باید بگوییم، تعدادی از چهره های محبوب سینما و هر رشته دیگری در یک اتاق با مدت زمان معلوم باید به رقابت با یک دیگر بپردازند. این رقابت به گونه ای است که هیچیک از اعضای داخل این اتاق نباید لبخند بزند.

در صورتی که هر یک از اعضا لبخد بزند و یا بخندد، در مرحله اول کارت زرد گرفته و در مرحله دوم به صورت کامل از بازی حذف می شود. البته باید توجه داشته باشید که در مدت زمان مشخص این بازی تمامی اعضا باید سعی در خنداندن یک دیگر کنند و خودشان نخندند. این سریال جذاب و دیدنی از نمونه های خارجی خود الگوبرداری شده است و توانسته موفقیت زیادی را به دست آورد. این سریال دوست داشتنی در فضایی متفاوت و کمدی با رقابت چهره های مشهور سینما و تاتر و سایر رشته ها تولید شده است. حال جالب اینجاست که در فضایی که هیچ یک از اعضا حتی لبخندی به چهره نمی آورند، افرادی با عنوان زامبی وارد اتاق می شوند تا بتوانند با کار هایی که انجام می دهند، موجب خندیدن این افراد شوند.

علاوه بر این، تمامی اعضای داخل اتاق یک فرصت ۵ دقیقه ای برای خندیدن و اجرای برنامه خود دارند تا دیگران را بخندانند. سختی کار دقیقا اینجاست که تماشاچیان باید به صورت مستقیم تمامی برنامه را تماشا کنند و با اینکه اجرا کننده خود می تواند بخندد، آنها هیچ لبخندی نزنند.

کد خبر 672711

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha