چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۸۷ - ۱۶:۳۳
۰ نفر

اوهایو: مخالفت مادر یک جوان 18 ساله با استفاده فرزندش از اینترنت او را راهی بیمارستان کرد

ماجرا زمانی اتفاق افتاد که این پسر جوان قصد داشت به وسیله رایانه وارد اینترنت شود اما مادرش با وی مخالفت کرد و او هم که به شدت خشمگین شده بود با اسلحه سرد مادر را تهدید کرد.

به دنبال این تهدید آن دو با هم درگیر شدند و در جریان درگیری، مچ زن شکست. اما ماجرا به همین‌جا ختم نشد و این زن با پلیس تماس گرفت تا برای دستگیری پسرش به خانه او بیایند.

این در حالی بود که پسر این زن مادرش را که به پزشک نیاز داشت تنها گذاشت و با دوچرخه‌اش از خانه فرار کرد. البته پلیس توانست این جوان را دستگیر کند.

من را بکش یا فرار کن

تگزاس: این روز‌ها پلیس در جست وجوی سارق سابقه‌داری است که فرار را بر قرار ترجیح داده است. گزارش های پلیس حاکی از آن است که این سارق در ساعات پس از نیمه شب به یک فروشگاه شبانه‌روزی مراجعه کرده و از فروشنده با تهدید اسلحه خواسته  است که همه موجودی صندوق را به او بدهد.

اما فروشنده شجاع که در این فروشگاه تنها بود در مقابل این تهدید فریاد زد:  یا من را بکش یا فرار کن! به گفته این صندوقدار، سارق که از فریاد زدن او غافلگیر شده بود، فرار را بر قرار ترجیح داد.

وی ادامه داد: در صورتی که این سارق فرار نمی‌کرد و قصد شلیک به من را داشت زنگ خطر فروشگاه را به صدا درمی‌آوردم.

این در حالی است که چهره این سارق توسط دوربین‌های مخفی فروشگاه ضبط شده و پلیس در جست وجوی اوست، گفتنی است، صاحب این فروشگاه پس از اطلاع از فداکاری کارمندش، پاداش قابل توجهی برای او در نظر گرفت.

رد پای خونین

استکهلم: پایان یک عملیات پلیسی به فرمانده این عملیات نشان داد که بیش از اندازه بدگمان بوده است.

ماموران پلیس حین گشت‌زنی در بزرگراه با رد خونی مواجه شدند که در طول بزرگراه امتداد یافته بود.

آنها موضوع را به مرکز اطلاع دادند و به آنها دستور داده شد تا موضوع را پیگیری کنند چون به طور حتم پای یک آدم‌کشی در میان بود.

خودروی پلیس هم کیلومتر‌ها رد خون را دنبال کرد و در طول این مدت فرصت نکرد به شکایت‌های مردمی که در بین آنها 2 مورد سرقت بود رسیدگی کند.

اما هنگامی که ماموران به سرنخ این رد خونین رسیدند، دریافتند که تنها یک قصابی دلیل به راه افتادن این رد خونین بوده  و قصاب با حمل غیر استاندارد گوسفند‌های کشته شده، این ماجرای مرموز را برای پلیس رقم زده است.

البته مسئول این عملیات در واکنش به انتقاد‌ها گفت که پلیس همیشه باید بدترین حالت‌ها را در نظر بگیرد.

دانشجوی بسکتبالیست 73 ساله

مکزیکوسیتی: حضور یک بسکتبالیست 73 ساله در دقایق آخر مسابقه بسکتبال 2 تیم دانشگاهی، موجب شد که تیم این پیرمرد برنده شود.

این پیرمرد نزدیک به 60 سال پیش در حالی که تنها یک دانش‌آموز دبیرستانی بود به طور حرفه‌ای بسکتبال بازی می‌کرد.

اما پس از آن مشکلات زندگی به او فرصت ادامه تحصیل و بازی بسکتبال را نداد. اما نیم قرن بعد او در شرایطی قرار گرفت که باز هم بتواند ادامه تحصیل بدهد و به همین دلیل در دانشگاه ثبت‌نام کرد.

او پس از حضور در دانشگاه به فکر افتاد تا به تیم بسکتبال آن ملحق شود و پس از پیگیری‌های فراوان توانست مقامات ورزشی دانشگاه را راضی کند.

البته او به عنوان ذخیره تیم همیشه نیمکت نشین بود اما به دلیل مصدومیت یکی از بازیکنان در دقایق پایانی بازی وارد زمین شد و توانست با چند حرکت اعجاب بر انگیز نتیجه را به نفع تیمش تغییر دهد.

کد خبر 67603

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز