جمعه ۱۷ آبان ۱۳۸۷ - ۱۹:۲۰
۰ نفر

کالیفرنیا: یک سارق محتاط برای سرقت از خانه همسایه از 2 ماسک روی هم استفاده کرد.

این سارق پس از دستگیری گفت: در فیلم‌های پلیسی دیده بودم سارق‌هایی که یک ماسک به صورت می‌زنند همیشه به دام می‌افتند چون صاحب خانه می‌تواند با یک حرکت ماسک را از روی صورتشان بردارد  و آنها را شناسایی کند، به همین دلیل 2 ماسک را روی هم به سر کشیدم و برای سرقت وارد خانه همسایه شدم.

در همین حال صاحب‌خانه از خواب بیدار شد و پیش از اینکه بتوانم فرار کنم ماسک اول را از سرم بیرون کشید.

البته آینده‌نگری من موثر واقع شد و ماسک دوم از شناسایی چهره‌ام جلوگیری کرد. با این حال بدشانسی آوردم و هنگام خروج از خانه به دام ماموران  افتادم.

آدامس به جای پول

دالاس: مردی که می‌خواست صورتحساب رستوران را با چند جعبه آدامس پرداخت کند، به دام ماموران پلیس افتاد.

ماجرا زمانی اتفاق افتاد که او یک ساندویچ به همراه نوشیدنی و سالاد سفارش داد اما متوجه شد که پول نقد به همراه ندارد.

این در حالی بود که صندوقدار رستوران انتظار داشت این مرد برای پرداخت قبض 32 دلاری از کارت عابر بانک خود استفاده کند. اما در کمال تعجب او  از جیب خود چند بسته آدامس بیرون آورد و روی پیشخوان گذاشت.

صندوقدار که از این اقدام او به شدت غافلگیر شده بود در آغاز گمان کرد که این مرد قصد شوخی دارد و از او خواست از کارت الکترونیکی‌اش استفاده کند.

با این حال این مرد تاکید کرد که حسابش خالی است و تنها می‌تواند با آدامس هزینه را پرداخت کند. به این ترتیب صاحب رستوران با پلیس تماس گرفت و ماموران پس از چند ساعت توانستند این مرد را دستگیر کنند.

پدربزرگ به عنوان سپر

فلوریدا: نوه یک پیرمرد 73 ساله از پدربزرگ کهنسال و بیمارش به عنوان یک سپر انسانی در مقابل پلیس استفاده کرد.

این پسر جوان که در شبکه‌های قاچاق مواد مخدر فعالیت می‌کرد در چند سال گذشته همواره تحت تعقیب پلیس قرار داشت و چون مدرکی از او در دست نبود، ماموران نمی‌توانستند او را بازداشت کنند.

اما یک اشتباه موجب شد که پلیس به مدارک کافی دست پیدا کرده و او را در خانه پدربزرگش محاصره کند.

این جوان که مسلح بود و بر اثر نوشیدن مشروبات الکلی در حالت عادی قرار نداشت، بلافاصله پس از مشاهده ماموران پدربزرگ بیمارش را از روی ویلچر بلند کرد و اسلحه را زیر گردن او گذاشت.

او فریاد می‌زد در صورتی که ماموران محل را ترک نکنند، به پدربزرگش شلیک می‌کند  اما سرانجام پلیس توانست بدون اینکه او بتواند تهدیدش را عملی کند، این قاچاقچی جوان را دستگیر کند.

دردسر جا ماندن سگ در خودرو

مکزیکوسیتی: جا ماندن یک سگ در خودرویی که در نوبت کارواش قرار داشت، سانحه بسیار خطرناکی ایجاد کرد. راننده این خودرو که خیلی عجله داشت در حالی خودرو‌اش را به دست کارواش سپرد که‌سگش در آن جا مانده بود.

البته او هیچگاه گمان نمی‌کرد این سگ بتواند رانندگی و خودروی گرانقیمت او را به یک آهن پاره تبدیل کند.

در حالی که صاحب خودرو در رستوران کارواش مشغول صرف غذا بود ناگهان مشاهده کرد که خودرو‌اش به راه افتاده و با سرعت به سمت دیوار حرکت می‌کند.

به گفته مالک این خودرو، سگ او از انتظار کلافه شده و با تکان دادن دنده و فشار آوردن به پدال گاز این وسیله نقلیه را به حرکت درآورده بود.

این خودرو پس از برخورد با دیوار متوقف شد و گفتنی است که پیش از این برخورد، سگ راننده از پنجره بیرون پرید. در جریان این سانحه، خسارت سنگینی به خودرو وارد شد.

کد خبر 67694

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز