شنبه ۱۸ آبان ۱۳۸۷ - ۱۹:۳۸
۰ نفر

فیلادلفیا: نوجوان 14 ساله‌ای که در جریان بازی با همکلاسی‌هایش، در سطل زباله بیرون از مدرسه پنهان شده بود

همراه با دیگرزباله‌های موجود در سطل  وارد ماشین حمل زباله شد و به محل دفن زباله‌ها انتقال یافت.

ماجرا زمانی اتفاق افتاد که این پسربچه به دنبال یک جای امن برای پنهان شدن بود و سطل زباله خارج از مدرسه را انتخاب کرد.

از آنجایی که همکلاسی‌هایش نمی توانستند او را پیدا کنند او تصمیم گرفت در سطل باقی بماند و در همین زمان بود که ماشین حمل زباله سر رسید و تمام محتویات سطل را به همراه این پسربچه روی دیگر زباله‌ها ریخت.

البته در مرکز دفن زباله، راننده کامیون متوجه وی شد و این نوجوان را به بیمارستان انتقال داد. 

مسافر ناهنجار

نیویورک: خدمه یک هواپیمای مسافربری ناچار شدند برای آرام کردن یک مسافر ناهنجار که با دیگر مسافران درگیر شده و آنها را در طول پرواز مورد ضرب و شتم قرار داده بود از نوار چسب استفاده کنند.

این مسافر زن به دلیل نامعلومی پس از بلند شدن هواپیما شروع به فحاشی کرد و با مسافرانی که اطراف او نشسته بودند به زد و خورد پرداخت.

این در حالی بود که درخواست های مکرر خدمه پرواز برای آرام کردن او به جایی نرسید و سرانجام آنها ناچار شدند این زن را با استفاده از نوار چسب به صندلی هواپیما ببندند.

رفتار این زن سرانجام موجب فرود اضطراری هواپیما در بین راه شد تا او به پلیس تحویل داده شود.

به زودی جلسه دادگاه این مسافر ناهنجار با حضور مقامات این شرکت هواپیمایی و شاکیانی که او موهایشان را کشیده یا با مشت به صورتشان کوبیده است برگزار خواهد شد.

آتش‌سوزی به خاطر تارعنکبوت

منهتن: افرادی که قصد خانه‌تکانی دارند توجه داشته باشند، سرپیک  وسیله مناسبی برای از بین بردن تار عنکبوت‌ نیست. گزارش آتش‌نشانی حاکی از آن است جوشکاری که قصد داشته به این روش تارعنکبوت‌ها را از بین ببرد، خانه خود را به آتش کشیده است.

این مرد بی احتیاط یک سرپیک قدیمی که متعلق به پدربزرگش بود را از انباری بیرون آورد تا از شر تارعنکبوت های چسبیده به سقف که دسترسی به آنها امکان نداشت راحت شود؛

اما به محض اینکه آن را روشن کرد شعله آن به پرده‌ها برخورد کرد و پیش از اینکه او بتواند دست به اقدامی بزند، آتش به سراسر خانه گسترش یافت.

به این ترتیب از بین بردن تارعنکبوت‌ها چندین هزار دلار خرج روی دست این مرد گذاشت تا بتواند وسایل سوخته منزلش را جایگزین کند و ساختمان را که به شدت سوخته است، بازسازی کند.

سرقت ناخواسته

آلاسکا: مردی که با سرعت مجاز در حال رانندگی در بزرگراه بود با فرمان ایست پلیس حیرت‌زده شد. او از خودرو پیاده شد و وقتی پلیس به او گفت یک خودروی سرقتی سوار شده است به شدت تعجب کرد.

به گفته این مرد 37 ساله وی برای صرف ناهار، خودرو‌اش را روبروی یک رستوران پارک کرده و پس از بیرون آمدن از رستوران در همان محل سوار این خودرو شده و آن را روشن کرده است.

این درحالی است که گزارش پلیس حاکی است این خودرو به مرد دیگری تعلق دارد که چند ساعت قبل سرقت خودرو‌اش را به پلیس اطلاع داده بود.

هرچند این مرد تاکید داشت که قصد سرقت نداشته و خودروی خودش هم دقیقا همین رنگ و مدل است؛ اما دادگاه او را به سرقت محکوم کرد.

البته پلیس خودروی متعلق به این مرد را چند خیابان بالاتر از محل رستوران پیدا کرد و بررسی‌ها در مورد اینکه این مرد چگونه توانسته با سوئیچ خودش خودروی متعلق به دیگری را روشن کند، ادامه دارد. 

کد خبر 67810

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز