سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۸۷ - ۰۵:۰۲
۰ نفر

گروه ورزشی: سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران از نمایش بازیکنان تیم‌ملی در دیدار با قطر ابراز رضایت کرد و گفت: «با توجه به شرایطی که داشتیم باید از همه بازیکنان تیم تشکر کنم.»

علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با قطر گفت: «فکر می‌کنم بازی خوب و محکمی انجام شد اما هر دو تیم با احتیاط در دفاع کار می‌کردند و به همین دلیل موقعیت‌های کمی به وجود آمد.»

سرمربی تیم‌ملی ایران اظهار داشت: «ما با تیم جوانی در این مسابقه حضور یافتیم و تنها از بازیکنان لیگ داخلی استفاده کردیم چون لژیونرها را در اختیار نداشتیم. بعضی از بازیکنانی که امروز به میدان رفتند اولین بازی ملی خودشان را تجربه می‌کردند و خیلی از آنها سابقه زیادی در تیم‌ملی نداشتند. من از همه آنها تشکر می‌کنم چون تلاش زیادی کردند در حالی که واقعا خسته بودند و دو روز پیش در رقابت‌های لیگ بازی کردند. ما بعد از لیگ بدون استراحت و حتی یک جلسه تمرین به دوحه آمدیم. با این شرایط فکر می‌کنم نتیجه خوبی گرفتیم.»

دایی افزود: «سبک بازی قطر شباهت زیادی به امارات دارد و فکر می‌کنم این دو تیم در یک سطح قرار دارند. ما به دنبال شناخت بازیکنان خودمان بودیم و حالا امیدواریم با اضافه شدن لژیونرها و در شرایط بهتر به مصاف امارات برویم. امارات در 3 بازی گذشته شکست خورده اما از نظر ما تیم قدرتمندی است و این آخرین شانس اماراتی‌ها خواهد بود پس با همه وجود  مقابل ما قرار می‌گیرند و با تمام وجود برای گرفتن نتیجه تلاش می‌کنند. ما هم برای کسب پیروزی و شکست حریف خودمان به امارات می‌رویم. امیدوارم از این تجربه به خوبی مقابل امارات استفاده کنیم.»

وی در پایان با اشاره به تجربه خودش  در فوتبال قطر گفت: «خاطرات خوبی از دوحه دارم. من در بهترین روزهای خودم به السد پیوستم و از همین جا مستقیما راهی فوتبال اروپا شدم. آن تجربه شیرین را نمی‌توانم فراموش کنم.»

اما پس از این بازی برونو متسو هم که با تیم ملی امارات 2 بار مقابل علی دایی قرار گرفت و هرگز موفق به شکست تیم ملی ایران نشد در گفت و گویی پیرامون این بازی دوستانه شرکت کرد.

سرمربی تیم‌ملی قطر با تمجید از بازی ایران در دوحه گفت: «میهمان ما فقط یک فرصت خوب برای گلزنی داشت اما خصوصیت تیم‌های بزرگ همین است. آنها از کمترین موقعیت بهترین استفاده را می‌برند.»

برونو متسو که پیش از این همراه تیم ملی امارات مقابل ایران و علی دایی شکست خورده بود در خصوص بازی یکشنبه‌شب ایران و قطر گفت: «بازی با ایران برای ما مفید بود. حریف ما یکی از قدرت‌های فوتبال آسیا بود و بازی مقابل این تیم نقاط ضعف ما را نمایان ساخت. من در این بازی به نتیجه فکر نمی‌کردم. می‌خواستم همه توان تیم خودم را به خوبی بشناسم و از همه بازیکنان در طول 90 دقیقه استفاده کنم. باید بگویم ما به خواسته خودمان رسیدیم.

فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم و همه توان خودمان را به کار گرفتیم. فرصت‌های خوبی به دست آوردیم که از دست رفت. در مقابل ایران هم فقط یک شانس برای گلزنی داشت که از این موقعیت استفاده کرد. این خصوصیت تیم‌های بزرگ است. بازیکنان ما هم باید یاد بگیرند که از کمترین فرصت استفاده کنند همانطور که ایرانی‌ها موفق به این کار شدند.»

سرمربی تیم ملی قطر در خصوص شکست تیمش در این بازی تاکید کرد: «ما می‌توانستیم تیم مغلوب این مسابقه نباشیم اما واقعا شکست و پیروزی در این بازی اهمیت زیادی نداشت. فکر می‌کنم نتیجه بازی برای دایی هم زیاد مهم نبود. پیروزی می‌تواند شیرین باشد اما هر دو مربی به دنبال بررسی شرایط بازیکنان پیش از بازی‌های رسمی ‌بودند. این تجربه خوبی برای ایران و قطر پیش از بازی‌های آینده بود.»

کد خبر 68037

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز