سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۸۷ - ۰۵:۱۴
۰ نفر

ناصر قراگزلو: النصر با وجود کمبود بازیکن در پنج هفته گذشته بازی‌های خوبی در لیگ امارات برگزار کرد.

هفته گذشته بازی این تیم برابر العین با نتیجه دو بر دو به پایان رسید اما النصر برای دیدار امروز تیمش مقابل الشباب- قهرمان فصل گذشته لیگ امارات- با بحران بازیکن مواجه است و این مشکل بزرگی است که لوکا را با سردرگمی عجیبی در امارات مواجه ساخته  مهرزاد معدنچی در آستانه دیدار تیمش با ما از مشکلات بزرگ النصر حرف زد و به سئوالات همشهری  پاسخ داد.

  • گویا شرایط النصر به هیچ وجه برای بازی با الشباب مهیا نیست؟

واقعا بازی سختی با الشباب- قهرمان فصل گذشته امارات- در زمین این تیم پیش‌رو داریم.
بزرگترین مشکل ما در بازی با النصر باز هم به مشکل بازیکن باز می‌گردد. متاسفانه بعد از پایان دیدار قبلی‌مان مقابل العین، دو تن از بازیکنان ما با بازیکنان این تیم درگیر شدند که کمیته انضباطی فدراسیون امارات هم به همین دلیل، دو بازیکن ما را با محرومیت دو جلسه‌ای محروم ساخته.

  • گویا عنایتی هم برای بازی برابر الشباب با مشکلاتی مواجه است.

رضا عنایتی در تمرین یکشنبه تیم‌مان به‌دلیل آسیب‌دیدگی با سایر بازیکنان تمرین نکرد. این مسئله واقعا لوکا را ناراحت کرد. با وجود اینکه تیم ما بازیکنان محروم دارد امیدوارم عنایتی به بازی با الشباب برسد چون ما با بحران بازیکن مواجه هستیم و در واقع به اعتقاد من لوکا سخت‌ترین دوران مربیگری‌اش را در النصر تجربه می‌کند.

  •  گویا بزرگترین مشکل تیم شما فعلا کمبود بازیکن خط دفاعی است.

بله، متاسفانه دو بازیکنی که از تیم ما محروم شدند دفاع چپ و دفاع راست بودند و این موضوع واقعا برای ما نگران‌کننده است.

  •  الشباب قهرمان فصل گذشته امارات، در این فصل در حد و اندازه‌های یک قهرمان ظاهر نشده؟

در این فصل الشباب اصلا چهره یک قهرمان را نداشته، اما به هرحال مطمئنا در زمین خودش به چیزی جز برد و کسب سه امتیاز فکر نمی‌کند. ضمن اینکه حریف ما نتایج خوبی در چند هفته گذشته لیگ امارات نداشته است.

  •  با کمبود بازیکن در خط دفاع، هیچ بعید نیست که در خط دفاع بازی کنی؟

در بازی‌های اخیر به دلیل کمبود بازیکن در هر دیدار یک خط به عقب می‌آیم و از بازی در پست فوروارد به هافبک چپ آمده‌ام. در دیدار با الشباب هم فکر می‌کنم در دفاع چپ بازی کنم.

  •  به نظر می‌رسد لوکا سخت‌ترین روزهایش را در النصر پشت سرمی‌گذارد؟

من هم فکر می‌کنم لوکا با سختی‌های بسیار زیادی مواجه است. شاید باور نکنید در بازی‌های گذشته به دلیل کمبود بازیکن حتی یار تعویضی نداشتیم و به همین دلیل هم همیشه دو شب قبل از بازی به اردو می‌رفتیم اما مثلا برای بازی با الشباب این اردو برگزار نشد و به دلیل کمبود بازیکنانمان تنها یک روز مانده به بازی با الشباب به اردو رفتیم.

  •  با توجه به شرایط اخیر، النصر در این فصل برای چه مقامی تلاش می‌کند؟

ما در این فصل واقعا مشکل داریم و کسب عنوان قهرمانی برای النصر با وضعیت تیم ما واقعا یک رویاست. به غیر از این مسائل فکر می‌کنم همین که النصر در لیگ امارات باقی بماند برای تیم ما یک کار مهم تلقی می‌شود. النصر در این فصل به کسب عنوان خاصی در لیگ امارات فکر نمی‌کند.

  •  بازی تیم‌ملی با قطر را چطور ارزیابی می‌کنی؟

متاسفانه بازی را ندیدم چون یکشنبه‌شب و به‌طور همزمان با بازی تیم‌ملی، ما تمرین داشتیم اما فکر می‌کنم متسو در این چند ساله بازنده دائمی برابر ایران بوده و برد برابر قطر واقعا برای ما نتیجه خوبی محسوب می‌شود.

  •  در مورد بازی با امارات چه صحبتی داری؟

نمابر فدراسیون فوتبال ایران به باشگاه ما رسیده به همین دلیل هم من بعد از هماهنگی با سرپرست تیم‌ملی به اردوی تیم‌ملی ملحق می‌شوم تا برای بازی با امارات کنار سایر بازیکنان حضور داشته باشم.

کد خبر 68043

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز