سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز با اشاره به موضوع سرقت وسایل مسافران یک دستگاه اتوبوس در مسیر اهواز - سربندر گفت: سرنخ‌هایی از سارقان به دست آمده و نتیجه اقدامات پلیس به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تهیه بلیط اتوبوس.jpg

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ کیومرث کشوری سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز با اشاره به انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر سرقت اموال مسافران یک دستگاه اتوبوس در مسیر اهواز - سربندر اظهار کرد: ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که فیلمبردار در این ویدئو مدعی شده بعد از گذشت ۲۰ دقیقه از حضور مالباختگان، پلیس به شکایت آن‌ها رسیدگی نکرده است.

سرهنگ کشوری ضمن تکذیب ادعای مطرح‌شده در خصوص معطلی مالباختگان در مقابل پلیس راه اهواز - سربندر، اظهار کرد: ماموران پلیس در محور حضور داشتند و به محض اطلاع از ماجرا بی‌درنگ وارد عمل شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز گفت: از همان لحظات اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند و سرنخ‌هایی از سارقان به دست آمده و نتیجه اقدامات پلیس به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کشوری بیان کرد: پر واضح است که افراد مغرض برای وارونه جلوه دادن حقایق، از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

 شب گذشته فیلمی در فضای مجازی در رابطه با سرقت وسایل مسافران یک دستگاه اتوبوس در پلیس راه اهواز - سربندر در فضای مجازی منتشر شد. فردی در این فیلم مدعی شده با وجود حضور مسافران مالباخته مقابل ساختمان پلیس راه اهواز - سربندر با معطلی چندساعته، هیچ نیروی انتظامی برای بررسی و اقدام لازم حضور نداشت.

پلیس راه اهواز - سربندر در جنوب اهواز قرار دارد که از طریق اتوبان "خلیج فارس" این شهر را به ماهشهر ، سربندر و بندر امام خمینی متصل می کند.

کد خبر 683351
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha