مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
۰ نفر

برای حمل و جا به جایی مواد سست و گسسته از نوعی تراکتور به نام لودر استفاده می‌شود. عمده استفاده این دستگاه‌ها در معادن است. با وجود نمونه‌های زنجیری لودر، کاربران معادن همچنان از لودرهای لاستیکی به دلیل تحرک بالاتر و قدرت مانور بیشتری که دارند، استفاده می‌کنند.

image-20220629134049-1.jpeg

لودر کوماتسو یکی از برندهای محبوب ژاپنی است. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره خرید لاستیک لودر و مدل‌های مختلف لودر کوماتسو بیشتر آشنا شویم.

لودر چیست و انواع مختلف آن

یکی از انواع تراکتور که در دسته ماشین‌آلات راهسازی و ساختمانی قرار دارد، لودر نامیده می‌شود. لودر با وجود اینکه بازوهای بلندی ندارد اما باکت نسبتا بزرگی دارد. شرکت‌های مختلفی اقدام به ساخت لودر کرده‌اند که یکی از آن‌ها شرکت کوماتسواست. شما می‌توانید از شرکت‌ خرید آنلاین لاستیک انواع لاستیک‌های لودر، لیفتراک، بیل مکانیکی و ...را تهیه کنید. ساختار لودرها به سه نوع تقسیم می‌شوند:

  • لودرهای چرخ لاستیکی
  • بکهولودر(back hoe loader)
  • لودرهای چرخ زنجیری

لاستیک لودر

لاستیک لودر به دلیل حمل و نقل و جا به جایی بارهای سنگین در معرض خطر است و انتخاب درست لاستیک آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ساختار لاستیک‌های لودر پیچیده است و از لایه‌های بسیار زیادی تشکیل شده است. از شرکت‌های سازنده لاستیک لودر می‌توان به کیان تایر، تیرون، ازکا، بارز، تراینگل اشاره کرد.

معرفی ۵ لودر برتر کوماتسو

لاستیک‌های صنعتی و راه‌سازی به دو دسته بایاس و رادیال تقسیم ‌می‌شوند. در ساختار تایرهای بایاس از الیاف کتان استفاده شده است همچنین از رشته‌های ابریشم پلی استر و نایلون نیز در آن‌ها به کار رفته شده است. در ساختار لاستیک‌های رادیال از سیم‌های فلزی استفاده می‌شود. تایرهای لودری سایزهای مختلفی دارند که بنا بر نوع لودر می‌توان لاستیک مناسب را انتخاب کرد. از سایزهای تایرهای لودر می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد:

  • ۲۵/۱۷.۵
  • ۲۵/۲۰.۵
  • ۲۵/۲۳.۵
  • ۲۵/۲۶.۵
  • ۲۵/۲۹.۵

انواع مختلف لودر کوماتسو

لودر کوماتسو مدل WA۴۷۰

لودر WA۴۷۰ یکی از محصولات شرکت کوماتسو است که در بازار فروش نیز از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. قدرت موتور این دستگاه ۲۷۳ اسب بخار است و می‌توان WA۴۷۰ را به عنوان یکی از قدرتمندترین لودرهای کوماتسو معرفی کرد که با قابلیت ارتفاع‌گیری ۶ متر می‌تواند حجم بالایی از خاک را جا به جا کند. حجم باکت این مدل از لودر کوماتسو ۳.۹ متر مکعب است و ظرفیت مخزن سوخت آن ۴۰۰ لیتر است و حداکثر ارتفاع بارگیری و تخلیه به ترتیب ۵.۸۹۵ و۴.۲۹۵ می‌باشد.

معرفی ۵ لودر برتر کوماتسو

لودر کوماتسو مدل  W۲۵۰

قدرت موتور کوماتسو W۲۵۰ برابر با ۱۰۴ اسب بخار حجم باکت این لودر ۲.۵متر مکعب است. همچنین وزن عملیاتی آن ۱۲.۱ تن است.ظرفیت مخزن سوخت این لودر برابر با ۱۷۷ لیتر است.

لودر کوماتسو مدل W۱۲۰

لودر کوماتسو W۱۲۰باقدرت موتور ۲۰۰ اسب بخار وزنی برابر با ۱۷۱۴۰ کیلوگرم دارد. حجم باکت این لودر ۳.۳ متر مکعب است. ارتفاع کابین این دستگاه ۳۳۷۵ میلیمتر است و ظرفیت سوخت آن برابر با ۳۰۳ لیتر می‌باشد.

معرفی ۵ لودر برتر کوماتسو

لودر کوماتسو مدل WA۹۰۰-۳E۰

از لودر کوماتسو WA۹۰۰-۳E۰ برای بارگیری کامیون‌هایی به وزن ۶۸ تا ۱۳۶ تن استفاده می‌شود و وزن عملیاتی آن ۱۱۰۰ تن است. حجم باکت این لودر از ۱۱،۵ تا ۱۳ متر مکعب متغییر است. موتور این لودر قدرتی برابر با ۸۵۶ اسب بخار دارد.

لودر کوماتسو مدل WA۶۰۰

وزن کاری لودر WA۶۰۰ برابر با ۳۲.۱۵ تن می‌باشد و قدرت موتور آن ۳۷۵ اسب بخار است. حجم باکت این لودر بین ۴.۳ و ۵.۶ متر مکعب است. و حداکثر ارتفاع بارگیری وتخلیه این دستگاه به ترتیب ۶.۴۳ و ۳.۲۹ متر می‌باشد. همچنین ظرفیت مخزن سوخت WA۶۰۰ برابر با ۴۷۳ لیتر است.

معرفی ۵ لودر برتر کوماتسو

کلام آخر

در هنگام تهیه تایر بهتر است اطلاعات کافی نسبت به دستگاه خود داشته باشید تا یک انتخاب درست انجام دهید. لاستیک لودر به راحتی در دسترس عموم قرار نمی‌گیرد. گاها برای تهیه لاستیک‌های لودر لازم است به بازار بروید. اما خرید اینترنتی گزینه بهتری است که باعث می‌شود در وقت و هزینه‌ی خود صرفه‌جویی کنید. شما می‌توانید از سایت تایر پارس لاستیک‌های خود را به صورت آنلاین خریداری کنید. همچنین می‌توانید بدون تحویل مدارک خاصی، یا حتی بدون معطلی و دردسر لاستیک خود را به نرخ مصوب دولتی خریداری کنید و آن را با تاریخ روز به همراه خدمات پس از فروش تحویل بگیرید.

کد خبر 687001

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha