نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم توانایی و امکانات نظامی لازم برای هدف قرار دادن سایت‌های هسته‌ای ایران را ندارد.

ایهود اولمرت

به گزارش همشهری‌آنلاین، العربی الجدید نوشت: ایهود اولمرت، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی گفت که تل آویو امکانات نظامی لازم برای هدف قرار دادن تاسیسات هسته ای ایران و نابودی آن ها را ندارد.

وی تاکید کرد: اسرائیل توانایی پایان دادن به تهدیدات هسته ای ایران با حمله نظامی را ندارد و مسئولان اسرائیلی که تهدید به گزینه نظامی علیه ایران می کنند هم به خوبی می دانند که این کار عملی نیست.

اولمرت تاکید کرد: علیرغم تمام تهدیدات، اسرائیل قدرت نظامی کافی برای مقابله با ایران را ندارد؛ این امر غیرعملی است و همه از جمله آمریکایی ها و ایرانی ها این مساله را می دانند.

نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد که ناتوانی نظامی این رژیم در مقابله با برنامه هسته ای ایران به عوامل داخلی و خارجی باز می گردد؛ از جمله اینکه بعد جغرافیایی و مسافت میان ایران و اسرائیل بسیار زیاد است و هواپیماها باید این مسافت را طی کنند، مسئله دیگر هم اساسا به سطح توانایی نظامی اسرائیل برای چنین عملیاتی بازمی‌گردد.

کد خبر 690940
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha