طبق ادعای یک رسانه مجارستانی مهاجم ملی پوش ایران بیشترین دستمزد را در این لیگ دریافت می کند.

شهاب زاهدی

به گزارش همشهری آنلاین شهاب زاهدی مهاجم سابق پرسپولیس فصل قبل به دلیل حمله روسیه به اوکراین مجبور به جدایی از زوریا شد. او بعد از اینکه به سختی توانست راهی مجارستان شود با تیم پوشکاش این کشور به توافق رسید و اخیرا هم قرارداد خود را با این تیم تمدید کرده است. 

این در حالی است که طبق ادعای یک رسانه مجارستانی مهاجم ملی پوش ایران بیشترین دستمزد را در این لیگ دریافت می کند.

 سایت پروپلر مجارستان در مطلب خود آورده است: «اگرچه تیم فرانس واروش که معروف‌ترین و بزرگ‌ترین تیم فوتبال مجارستان است بیشترین بودجه را بین تیم‌های حاضر در لیگ این کشور در اختیار دارد و بیشتر عناوین مهم در سال‌های اخیر در فوتبال مجارستان را به دست آورده است اما این تیم سبز و سفیدپوش نیست که بیشترین دستمزد را به یک بازیکن در لیگ پرداخت می‌کند. شاید غیرمنتظره باشد که باشگاهی که این عنوان را در اختیار دارد آکادمی پوشکاش است. یک خبرنگار اوکراینی به نقل از منابع موثق نوشته که شهاب زاهدی، مهاجم ایرانی این تیم که به‌تازگی قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کرده است سالی 800 هزار یورو معادل 320 میلیون فورینت (واحد پول مجارستان) سالیانه حقوق دریافت می‌کند. این بدان معناست که این بازیکن که سال قبل در زوریا لوهانسک اوکراین بازی می‌کرد و شروع جنگ بین روسیه و این کشور باعث کوچ کردنش به مجارستان شده است ماهی 26.6 میلیون فورنیت دریافت می‌کند که به این ترتیب نه‌تنها رکورد بیشترین حقوق در باشگاه را شکسته است بلکه درکل لیگ مجارستان هم هیچ بازیکنی به این اندازه حقوق نمی‌گیرد.»

حالا شاید باید به زاهدی حق داد که در دو پنجره قبلی پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد و به لیگ برتر ایران نیامد. دریافتی این بازیکن در مجارستان رقمی معادل 26 میلیارد تومان است که قطعا سرخ ها نمی توانستند چنین مبلغی را برای یک سال به او بپردازند.

کد خبر 691789

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha