رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر تهران نسبت به قطع ۱۲ اصله درخت در خیابان ولیعصر، نبش خیابان محمودی واکنش نشان داد و از شهرداری تهران خواست علت خشک شدن درختان خیابان ولیعصر (عج) را بررسی کند.

مهدی پیرهادی

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر تهران در تذکری گفت: ۱۲ اصله درخت در خیابان ولیعصر (عج) خشک شده که شهرداری باید علت را بررسی کند. با توجه به قدمت و شرایط خاص خیابان ولیعصر که یکی از طولانی‌ترین و قدیمی‌ترین خیابان‌های خاورمیانه است و دارای جاذبه های طبیعی و بصری خاصی است باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

پیرهادی ادامه داد: مردم تهران خاطرات خوبی در این خیابان از میدان راه آهن تا میدان تجریش دارند و باید به این خیابان توجه شود. شهرداری تهران تمامی تلاش را نسبت به حفظ این خیابان و نسبت به اقدامات قانونی و بررسی توسط موسسات ذی صلاح و پیداکردن دلیل علت خشک شدن درختان انجام دهد.

بیشتر بخوانید: ماجرای خشک شدن چند درخت در خیابان ولیعصر چه بود؟

براساس گفته این عضو شورای شهر« البته سازمان بوستان‌ها،  موضوع را پیگیری کرده و اقدامات حقوقی و قانونی  در دست اقدام دارد.»

پیرهادی از شهرداری‌ تهران خواست تا در این خصوص گزارش ارائه کند و موضوع را از طریق مرجع قضایی پیگیری و جرائم لازم در ماده هفت اجرا شود. اگر درختان توسط اشخاصی خشک شده‌اند باید از طریق دادگستری و قوه قضاییه پیگیری شود تا دیگر برخی افراد سودجو در شهر تهران این کار را انجام ندهند.

کد خبر 692729
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha