به گزارش همشهری آنلاین، «محمدامین سالاری پور» گفت :«بیش از ۱۵ هزار متر ریسه پارچهای، ٢ هزار مترمربع کتیبه و هزار پرچم برای سیاهپوش کردن محدوده منطقه ۱۴ و تمامی عرشه پلها، ۳ میدان اصلی منطقه و نیز ساختمانهای اداری و شهرداری به کار رفت.»
سالاریپور با بیان اینکه هویتبخشی به سیمای بصری با استفاده از مفاهیم ارزشمند محرم اولویت دارد، گفت: «ازتمام ظرفیتهای تبلیغاتی برای انتقال مفاهیم ناب عاشورای حسینی در ایام محرم و صفر در محلههای ۲۱گانه و با مشارکت خود اهالی دارالمومنین استفاده شده است.»
او گفت:«علاوه بر ریسههای پارچهای، ۲ ابرپرچم به اهتزاز درآمد و همچنین ۴۲ پرتابل و ۷ بیلبورد متناسب با ایام عزاداری امام حسین (ع) نیز اکران شد.»
سالاریپور در ادامه به برپایی ۱۰۰ موکب و ایستگاههای صلواتی برای پذیرایی از عزاداران حسینی در محلهها در روزهای عزاداری محرم و صفر اشاره کرد و گفت: «در اجرای این برنامهها بیش از ۲ هزار مسجد و هیئت و پایگاه مذهبی با مدیریت شهری همکاری داشتند.»
نظر شما