به گزارش همشهری آنلاین، مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس، این هفته میزبان شهرداران و معاونان مناطق ۱۲ و ۱۴ شهرداری بود تا شهروندان این دو منطقه بتوانند درخواستهای خود را به صورت مستقیم به مدیران مربوطه انتقال دهند.
در این جلسه که از ساعت ۹ صبح آغاز و تا ۱۱ صبح ادامه داشت مدیران ارشد مناطق ۱۲ و ۱۴ به درخواست ۱۸۱ شهروند پاسخ دادند که از مجموع این تماسها ۱۲۴ تماس مربوط به منطقه ۱۲ و ۵۷ تماس نیز در حوزه شهرداری منطقه ۱۴ بود.
بیشترین مطالبات شهروندان منطقه ۱۲ در حوزه شهرسازی مربوط به موضوع تغییر کاربری بود و در حوزه خدمات شهری نیز، بحث نظافت معابر و انهار بود و پس از آن موضوعات حوزه ترافیک بالاترین میزان تماسهای مردمی در منطقه ۱۲ را به خود اختصاص داد.
در منطقه ۱۴ نیز پیامهای حوزه خدمات شهری به ویژه موضوع هرس درختان در صدر مطالبات شهروندان این منطقه قرار داشت و پس از آن بیشترین میزان تماسها مربوط به حوزه شهرسازی و معماری بود.
گزارشات آماری جلسات ارتباط مستقیم قبل در مناطق ۱۲ و ۱۴ که دیماه سال ۱۴۰۰ برگزار شد نشان میدهد، موضوعات درخواستی شهروندان این مناطق نسبت به این جلسه تفاوت عمدهای نداشته است. همچنین در این گزارش اعلام شد که از جلسه ارتباط مستقیم قبل در منطقه ۱۲ همچنان دو پیام با موضوع تغییر کاربری مسکونی به تجاری ـ اداری باقی مانده است که نیاز به رسیدگی دارد.
نظر شما