دیدارهای مردمی فرصتی است تا شهروندان غربی‌ترین منطقه پایتخت از نزدیک مطالبات و خواسته‌هایشان را با مدیران شهری در میان بگذارند. طبق بررسی‌های انجام شده بیشترین مطالبات اهالی در این دیدارها به موضوعات شهرسازی اختصاص دارد.

بحران مدنيت در منطقه22 را جدي بگيريد

به گزارش همشهری آنلاین، «وحیدرضا محمدی » شهردار منطقه۲۲ در باره مطالبات شهروندان گفت: «بیشترین درخواست ملاقات‌های مردمی مربوط به حوزه شهرسازی است که در تلاشیم این مشکلات به شکل ریشه‌ای برطرف شود. متاسفانه روند طولانی برای صدور مجوز ساخت و سازها، نارضایتی مالکان و سازندگان مسکن را در پی داشته است. به همین دلیل اغلب شهروندان در دیدارهای مردمی خود از این موضوع گلایه دارند.»

محمدی افزود: «از آنجا که بیشترین درخواست مراجعه‌کنندگان در ملاقات‌های مردمی مربوط به حوزه شهرسازی و املاک است، در این دوره از مدیریت شهری اقدامات و برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای برای کاهش مدت زمان انجام امور اداری در حوزه شهرسازی صورت گرفته  تا باعث رونق ساخت و ساز شود.»

شهروندان می‌توانند هر هفته روزهای دوشنبه بدون واسطه با مدیران شهری منطقه دیدار کنند و مشکلاتشان را از نزدیک با شهردار منطقه در میان بگذارند. ساکنان برای شرکت در این دیدار مردمی همه روزه در ساعت اداری به واحد روابط عمومی شهرداری منطقه واقع در بزرگراه شهید خرازی، شهرک شهیدباقری، ساختمان شماره یک شهرداری منطقه مراجعه کنند.

کد خبر 701725

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha