شهردار منطقه ١٤ در راستای رسیدگی به مطالبات شهروندان، از روند مطلوب تحقق و اجرای مصوبات بازدیدهای میدانی در محله‌ها و اهتمام ویژه برای تسریع اجرای پروژه‌های شهری خبر داد.

شهردار14

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به روند ٨۵درصدی اجرای مصوبات بازدیدهای میدانی از محله‌های دارالمومنین تهران، بر برنامه‌ریزی مناسب برای حل مشکلات محله‌ای و تسریع اجرای پروژه‌های شهری تاکید کرد.

«محمدامین سالاری‌پور» با بیان اینکه در بازدیدهای میدانی از محله‌ها و دیدار چهره‌به‌چهره با شهروندان - با عنوان «صبح خدمت» - شناسایی مسائل و مشکلات محله‌ها و پیگیری و نظارت در کمترین زمان ممکن مدنظر قرار گرفته است، افزود: «بر این اساس، ٨۵درصد از مصوبات شامل موضوعات مختلف شهری در محلات اجرایی شده و مابقی در دست اقدام است.»

از جمله این تلاش‌ها می‌توان به خط‌کشی عابران پیاده و نصب تابلوهای راهنمای مسیر، پل مکانیزه، تابلوهای دیوارکوب و معرفی میادین، تلویزیون‌های شهری و آبنماهای بوستان‌ها، لکه‌گیری آسفالت و هم‌سطح‌سازی نوار حفاری، اصلاح شیب نهرها، تیرهای چراغ برق مزاحم، بازپیرایی تمثال شهدا، نمادسازی دارالمومنین تهران و... اشاره کرد که مدیر ارشد شهری منطقه۱۴در جریان رصد وضعیت محله‌ها و روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی، ترافیکی، شهری و اجتماعی آنها را مورد بررسی قرار داد.

سالاری‌پور با تاکید بر اینکه نتیجه بازدیدهای مدیران این منطقه از محله‌ها باید حل سریع معضلات و نواقص احصا شده و جلب رضایت شهروندان باشد، دستورات لازم برای رسیدگی به موضوعات احصا شده و تسریع و تسهیل در عملیات اجرایی پروژه‌های توسعه محله‌ای را صادر کرد.

شهردار منطقه ١٤ با بیان اینکه امروزه ارتقای کیفیت‌ زندگی شهروندان یکی از مهم‌ترین موضوعات مدنظر در طرح‌های توسعه شهری است، خاطرنشان کرد: «بازدیداز محله‌ها با هدف شناسایی مسائل، مشکلات و رفع آنها و انجام اقدامات اجرایی لازم استمرار خواهد داشت.»

کد خبر 702202

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha