وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای یکی از مشاورانش گفت: این پرونده در مراحل ابتدایی است و تا نهایی نشدن تحقیقات توسط نهادهای نظارتی هیچ اطلاعاتی از پرونده منتشر نشده و مطالب ذکر شده صرفا گمانه‌زنی است که صحت و سقم آن مورد تایید نیست.

رستم قاسمی

به گزارش همشهری آنلاین، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در خصوص حواشی اخیر منتشر شده در رسانه‌ها در رابطه با وزارت راه و شهرسازی اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

در قسمتی از این بیانیه آمده است: اخیرا خبر منتشره پیرامون یکی از مشاوران اینجانب و تحقیق درباره اتهامات فرد مزبور بوسیله دستگاه نظارتی درون دولت موجب سوءاستفاده دشمنان نظام و تخریب کارکنان خدوم وزارت راه و شهرسازی خصوصا جوانان انقلابی و پر کار وزارتخانه شده است که در این زمینه خاطرنشان می‌شود این پرونده در مراحل ابتدایی بوده و تا نهایی نشدن تحقیقات توسط نهادهای نظارتی و قوه قضائیه به جهت حفظ حریم خصوصی افراد هیچ گونه اطلاعاتی از پرونده منتشر نشده و کلیه مطالب ذکر شده صرفا گمانه‌زنی است که صحت و سقم آن مشخص و مورد تایید نیست.

در قسمتی دیگری از این اطلاعیه آمده است: اینجانب به عنوان وزیر راه و شهرسازی، ضمن تأکید بر اعتماد کامل به نهادهای نظارتی دولت، رسیدگی دقیق و بدون ملاحظه درباره اتهام هر فرد در هر جایگاهی را لازم و واجب دانسته و آمادگی این وزارتخانه را برای همکاری در تکمیل تحقیقات و روشن شدن حقایق اعلام می‌کنم. لکن لازم است رسانه‌ها از گمانه‌زنی‌های بی‌پایه تا قبل از اثبات اتهام در مرجع صالح قضایی و خدشه به آبروی افراد،دوری کنند. 

درپایان این اطلاعیه آمده است: البته در طول یک سال گذشته اقدامات مهمی برای بستن گلوگاه‌های فساد در حیطه وزارت راه و شهرسازی انجام شده است که بعضا با تبلیغات سنگین تخریبی برای کند شدن این روند مواجه شده است که از جمله  این اقدامات می‌توان به شفافیت فراگیر سازمانی، حذف امضاهای طلایی، عدالت در فرصت‌های اقتصادی، بازپس‌گیری اموال و املاک ملی در اختیار سواستفاده گران اشاره کرد که ان شالله گزارش کامل آن به اطلاع مردم شریف خواهد رسید.

به تازگی خبرهایی مبنی بر بازداشت یکی از مشاوران رستم قاسمی با اتهاماتی نظیر دریافت رشوه و انتصابات غیرقانونی از سوی برخی رسانه ها منتشر شده است.

کد خبر 703245

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 14
  • حسین IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    19 0
    سری به برخی ادارات دولتی بزنید وقتی کارمندی جرأت گرفتن رشوه را دارد بدانید که مدیران بالادستی یا فاسد هستند یا بی کفایت
  • س IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    20 0
    یه روایت هست که از امیر کبیر پرسیدن چرا در مجموعه کارکنانت دزدی نمیشه در جواب میگه من خودم دزدی نکردم زیر دستم به تبعیت از من دزدی نمی کنه بله اینه که اگه یه مسول دزدی نکنه زیر دستش هم دزدی نمی کنه
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    13 0
    آقا اتهام نیست ؛ در حین تحویل گرفتنش . یا صاحب الزمان احتمالا این بار هم سربازان گمنامت مقصر خواهند شد . باید عذر خواهی کنند !عجبا
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    11 0
    این آقای رستم قاسمی همان کسی است که در زمان وزارتش بر وزات نفت دکل نفتی گم شد. الان هم باید عذرخواهی کنی و استعفا بدهی نه اینکه بیانیه صادر کنی
  • ناشناس IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    0 0
    وقتی بدای خودشیرینی با نزدیکی به مراجع عالیقدر یا هر نیت دیگری ، این گونه افراد رت در مسئولیتهای سنگین قرار میدهید ، نتیجه از قبل معلوم است .