مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۸۷ - ۰۶:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از نوسازی 2هزار و 192 تاکسی فرسوده از ابتدای هفته گذشته خبر داد.

حسین تیموری کرمانی گفت: با پیگیری‌ها و تلاشی که به عمل آمد، مشخص شد که کندی روند نوسازی ناوگان در چه بخش‌هایی است که با هماهنگی‌های صورت گرفته خوشبختانه روند تبدیل به احسن تاکسی‌ها سرعت نسبتا خوبی به خود گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، وی افزود: بیش از 11 هزار تاکسی در انتظار نوسازی ناوگان خود بوده‌اند که از ابتدای هفته گذشته تعدادی از این خودروها نوسازی شده است و امیدواریم بقیه تاکسی‌ها نیز هرچه سریعتر تبدیل به احسن شوند.

وی ادامه داد: وقتی این امکان و ظرفیت وجود دارد که در کمتر از یک هفته تاکسی‌های فرسوده از رده خارج و خودروهای جدید جایگزین آنها شود با هیچ منطقی نمی‌توان پذیرفت که رانندگان ماه‌ها در انتظار نوسازی خودروی خود بمانند و شهر و شهروندان به دلیل فعالیت تاکسی‌های فرسوده خسارت‌های زیادی را متحمل شوند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: از ابتدای هفته گذشته 606 دستگاه پژو، 466 دستگاه سمند، 461 دستگاه روآ و 659 دستگاه پراید جایگزین خودروهای فرسوده شده‌اند و امیدواریم سایر خودروها نیز در زمان معقول و منطقی تبدیل به احسن شوند.

کرمانی با اشاره به اینکه پیش از این تنها از لحظه بازدید خودروهای فرسوده تا تایید اسقاط 2 هفته تا 3 ماه بی‌دلیل زمان صرف می‌شد گفت: مسئولان قول داده‌اند مشکلات بر سر راه نوسازی ناوگان تاکسیرانی را مرتفع کنند و هماهنگی‌هایی نیز با خوردوسازان صورت گرفته است که امیدواریم روند نوسازی ناوگان تاکسیرانی همچنان به سرعت پیش برود و دیگر شاهد انتظار چندین ماهه راندگان تاکسی و مشکلات آنها نباشیم.

حسین تیموری کرمانی با اشاره به اینکه از خودروسازان خواسته‌ایم جلسات مشترکی داشته باشیم تا آنها به طور دقیق در جریان مشکلات و مسائل قرار بگیرند گفت: اگر خودروسازها، بانک‌ها و راهنمایی و رانندگی به مسئولیت‌های خود عمل کنند و هماهنگی‌های لازم را با یکدیگر داشته باشند ما توان این را داریم که در کمتر از یک هفته خودروهای فرسوده را از رده خارج کرده و خودروهای جدید را جایگزین آنها کنیم.

کد خبر 70457

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز