مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۷ تیر ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۶
۰ نفر

گروه شهری: با درنظرگرفتن اینکه بیش از 4 هزار 500 تاکسی فرسوده در صف انتظار نوسازی قراردارند، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی از روند کند نوسازی تاکسی‌ها انتقاد کرد

حسین تیموری گفت: تعداد زیادی از رانندگان تاکسی در شهر تهران که برای نوسازی خودروی خود ثبت نام کرده‌اند در انتظار نوسازی هستند اما متأسفانه روند نوسازی تاکسی‌های فرسوده کند پیش می‌رود و مشکلات زیادی در این زمینه وجود دارد. 

وی تأکید کرد: هم‌اکنون 4 هزار و 616 راننده تاکسی که برای نوسازی ثبت نام کرده‌اند در انتظار طی کردن مراحل نوسازی و دریافت خودروی جدید هستند که در این میان 3 هزار و 305 راننده تاکسی در سال گذشته ثبت نام کرده و هزار و 311 راننده تاکسی از اول فروردین تا 20 تیرماه امسال برای نوسازی  نام‌نویسی کرده‌اند.

تیموری ادامه داد: در میان تاکسی‌های ثبت‌نام کرده برای نوسازی 3 هزار و 35 تاکسی برای دریافت وام به بانک معرفی شده‌اند اما به‌دلیل مشکلاتی که وجود دارد همچنان در انتظار دریافت وام هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران خاطر نشان کرد: هزار و 581 راننده تاکسی نیز در انتظار معرفی به بانک برای دریافت وام هستند که امیدواریم امکان معرفی آنها هرچه سریع‌تر فراهم شود و سایت مربوط برای این کار باز شود.

تیموری افزود: علاوه بر این هزار و 492 تاکسی فرسوده از ابتدای امسال تا 20 تیرماه به مراکز اسقاط معرفی شده‌اند که رانندگان این تاکسی‌ها در انتظار اسقاط خودروی فرسوده خود و دریافت خودروی جدید هستند.

وی میزان خودروهایی را که از ابتدای سال تاکنون مورد نوسازی قرار گرفته و تحویل داده شده است هزار و 10 تاکسی دانست و گفت: مجموعا 192 پژو 405، 532 سمند، 221 خودرو روآ و 65 پراید از ابتدای سال تاکنون تحویل داده شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: 482 راننده تاکسی نیز که خودروی آنها اسقاط شده، در انتظار دریافت خودروی جدید هستند که این افراد به‌دلیل نداشتن خودرو، هم‌اکنون قادر به کار کردن نیستند و با مشکلات زیادی مواجهند که امیدواریم نسبت به تحویل خودروی جدید به این افراد هرچه سریع‌تر اقدام شود.

وی ابراز امیدواری کرد که مسئولان ذی‌ربط توجه بیشتر و جدی‌تری به روند نوسازی تاکسی‌های فرسوده داشته باشند و بانک‌ها نیز برای تسریع این روند همکاری‌های لازم را صورت دهند و گفت: قرار است به‌زودی در این مورد جلسه‌ای با مسئولان در وزارت کشور داشته باشیم که امید است در نهایت شاهد تسریع روند نوسازی خودروها باشیم.

کد خبر 85786

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز