گروه ورزشی:‌ سرمربی بوخوم مهاجم ایرانی این تیم را از حضور در تمرینات اخراج کرد.

به نقل از سایت کیکر، مارسل کولر بعد از اینکه با انتقاد وحید هاشمیان در گفت‌و‌گویی مطبوعاتی روبه‌رو شد،‌ مهاجم ایرانی را از تمرینات اخراج کرد.

کولر در‌این‌باره گفت: «هیچ بازیکنی حق ندارد هر طور که می‌خواهد رفتار کند. هفته‌ها قبل به اعضای تیم گفتم مراقب حرف‌هایشان باشند زیرا تمام گفت‌و‌گوهای آنها را پیگیری می‌کنم. در این موقعیت ما نیاز به همبستگی و اتحاد داریم و نباید با انتقاد به تفرقه دامن بزنیم.»

بازیکن ایرانی که در گفت‌و‌گو با روزنامه بیلد از عدم حضورش در ترکیب اصلی بوخوم انتقاد کرده بود، گفت: «هر چند به تصمیمات مربی احترام می گذارم اما تا حد قابل‌توجهی از بابت اینکه در ترکیب نیستم ناراحت می‌شوم.»  هاشمیان که به‌خاطر ضربات سرش، به هلیکوپتر معروف است، در فصل جاری تنها هشت بازی برای بوخوم انجام داده که هیچ گلی هم به ثمر نرسانده است. میانگین نمرات دریافتی وی نیز 60/4 (ضعیف) است.

هاشمیان گفت: «قبلا طور دیگری فکر می‌کردم. به بوخوم آمدم تا به باشگاه کمک کنم.»
در مقابل این اظهارات هاشمیان، مارسل کولر گفته است: «از حرف‌های وحید همانند مصدومیت‌های فراوان وی و در نتیجه غیبت‌هایش حیرت می‌کنم. او فقط یکبار، سه هفته پشت‌سر هم در کنار ما حضور داشت و متاسفانه به اردوی تیم‌ملی ایران رفت و بیمار برگشت.»

هاشمیان اما در گفت‌وگو با روزنامه همشهری درخصوص مشکل به وجود آمده، می‌گوید: «من به هیچ عنوان به سرمربی بی‌احترامی نکردم و از تاکتیک تیم هم ایراد نگرفتم. فقط گفتم که به تصمیم کولر احترام می‌گذارم ولی از این شرایط ناراضی هستم ولی کمی روی این موضوع شیطنت کردند و تیترهای جنجالی زدند.»

مهاجم ایرانی بوخوم که این مصاحبه را با روزنامه بیلد انجام داده بود، ادامه می‌دهد: «بعد از بازی با هانوفر دیگر برای بوخوم بازی نکردم و طبیعی است که هر فوتبالیستی از پیش آمدن این شرایط ناراحت می‌شود. من به هیچ عنوان حرف بدی نزدم و کارم غیرحرفه‌ای نبود، در ضمن فکر نمی‌کنم مشکل خاصی پیش بیاید.»

هاشمیان در پاسخ به این سئوال که آیا به تمرینات بوخوم برمی‌گردی، می‌گوید: «بعد از بازی امروز مقابل کلن، تمرینات به دلیل تعطیلات نیم‌فصل تعطیل می‌شود ولی از دوم ژانویه تمرینات آغاز می‌شود و من هم در کنار تیم خواهم بود. البته این را هم بگویم که از سرمربی معذرت‌خواهی نمی‌کنم چون حرف نامربوطی نزدم.»

هاشمیان تاکید می‌کند: «روزهای پنجشنبه و جمعه با تیم تمرین نکردم ولی کادر فنی برای تمرینات انفرادی‌ام برنامه داده بود و مشکل خاصی وجود ندارد. همانطور که گفتم بعد از بازی امروز تمرینات تعطیل می‌شود ولی از دوم ژانویه کنار تیم خواهم بود.»

کد خبر 70607

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز