شنبه ۲۳ آذر ۱۳۸۷ - ۱۶:۴۴
۰ نفر

ایندیانا: مشاجره یک زوج، خسارتی 100 هزار دلاری برای آنها به بار آورد. این ماجرا زمانی اتفاق افتاد که زن و شوهر جوان بر سر خرید لباس سال نو میلادی مشاجره کردند

زن از شوهر خود می‌خواست که برای او لباس‌های نو بخرد اما شوهرش معتقد بود که او به اندازه کافی لباس دارد و نباید لباس تازه‌ای بخرد. در همین حال همسر این مرد که به شدت عصبانی شده بود به سمت کمد لباس‌های او رفت و با ریختن بنزین روی آنها، لباس‌ها را به آتش کشید.

اما ماجرا به همین‌جا ختم نشد و آتشی که از کمد لباس‌ها شروع شده بود به کل اتاق و سپس خانه آنها سرایت کرد. البته ماموران آتش‌نشانی به موقع در محل حاضر شدند و توانستند از تخریب بیشتر ساختمان جلوگیری کنند. 

تحصن در پشت‌بام

فلوریدا: زن معتادی که ساعت‌ها روی پشت‌بام یک خانه ویلایی تحصن کرده بود، سرانجام با مداخله پلیس پایین آمد. این زن 28 ساله و بی‌خانمان پس از مصرف مقدار زیادی مواد مخدر  به سختی از دیوار یک خانه بالا رفت و روی پشت‌بام آن نشست.

وقتی صاحبخانه از سر کار بازگشت چند بار از او خواست پایین بیاید اما این زن هر بار تهدید کرد که اگر مقدار بیشتری مواد مخدر دریافت نکند، خود را به پایین پرتاب خواهد کرد.

به این ترتیب صاحبخانه پلیس را در جریان قرار داد و کارشناس روان‌شناسی توانست او را از روی پشت‌بام پایین بیاورد.

گفتنی است که این، شگرد زن معتاد برای دسترسی به مواد مخدر یا پول برای خرید آن بوده است و او در گذشته بار‌ها با این روش از خانواده خود اخاذی کرده است. در صورتی‌که محکومیت وی در دادگاه ثابت شود این زن احتمالا به 2 سال حبس محکوم خواهد شد.

سارق بدشانس

کوالالامپور: سارقی که با شکستن شیشه‌های یک کلبه شکاری وارد آن شده بود، 3 روز در آن زندانی شد. این مرد جوان به گمان اینکه در این کلبه چیزی برای سرقت وجود دارد، شیشه‌ها را شکست و به سختی وارد کلبه شد.

اما پس از این که همه‌جای کلبه را گشت و قصد خارج شدن از در را داشت، متوجه شد که در باز نمی‌شود.

او سپس سعی کرد از راه پنجره‌ای که شکسته بود خارج شود اما در کمال تعجب نتوانست و همه تلاش‌های او تا شب ناکام ماند. این در حالی بود که سارق بسیار گرسنه و تشنه بود و هرچه بیشتر تلاش می‌کرد، خسته‌تر می‌شد.

سرانجام او بر اثر تشنگی از حال رفت و صاحب کلبه 3 روز بعد این سارق بیهوش‌ را پیدا کرد. البته حال او به اندازه‌ای وخیم بود که با هلی‌کوپتر امداد به بیمارستان انتقال یافت و پزشکان او را از مرگ نجات دادند. این سارق پس از ترخیص از بیمارستان در دادگاه محاکمه خواهد شد.

چکمه رایگان برای گردشگران

ونیز: شهر ونیز مملو از کانال‌های آبی است که در فصول سرد سال آب آنها بالا می‌آید و تردد را برای عابران دشوار می‌کند. به همین منظور مدیران هتل‌ها به فکر افتاده‌اند تا با ارائه مشوق‌هایی، گردشگران را به بازدید از شهرشان تشویق کنند.

هتلدران در بیانیه‌ای اعلام کردند که از این پس گردشگرانی که به این هتل‌ها بیایند، بسته‌ای رایگان شامل یک جفت چکمه بلند پلاستیکی دریافت می‌کنند تا بتوانند بدون دردسر در خیابان‌ها قدم بزنند.

گفتنی است در برخی روز‌ها ارتفاع آب تا یک و نیم متر بالا می‌آید و موجب وحشت گردشگران می‌شود. البته این طغیان پایدار نیست و سطح آب به تدریج پایین می‌رود.

هتلداران امیدوارند که ابتکار عمل آنها در جذب هرچه بیشتر گردشگران در فصول بارانی سال، مفید باشد. البته برخی از رستوران‌ها نیز قصد دارند در این روزهای پر بارش غذاهای نصف قیمت ارائه بدهند

کد خبر 70697

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز