جمعه ۲۹ آذر ۱۳۸۷ - ۱۷:۰۶
۰ نفر

نیوجرسی: درحالی که هیتلر یکی از منفورترین شخصیت‌های تاریخ به شمار می‌آید، هنوز هم عده‌ای این نام را برای فرزندان خود انتخاب می‌کنند

اخیرا نیز انتخاب این نام برای یک قنادی دردسرساز شده و پای مدیر آن را به دادگاه بازکرده است. ماجرا از این قرار است که یک زوج جوان نام پسر خود را که 2 سال پیش به دنیا آمد«آدولف هیتلر» انتخاب کردند.

اما در حالی که آنها قصد داشتند روی کیک تولد 3 سالگی فرزندشان نام او را بنویسند، صاحب قنادی از این کار خودداری کرد.به این ترتیب پدر و مادر این کودک ناچار شدند کیک را به قنادی دیگری سفارش دهند اما پس از جشن تولد از صاحب قنادی‌ای که سفارش آنها را نپذیرفته بود به دادگاه شکایت کردند.

تصادف هواپیما با گاو

لندن: فرود اضطراری یک هواپیما گاوی را از پا درآورد. خلبان این هواپیما در حال پرواز بود که متوجه مشکلی در موتور هواپیما شد و به ناچار فرود اضطراری انجام داد. اما همین‌که روی باند نشست با گاوی که در حال پرسه زدن روی باند بود، برخورد کرد. 

علاقه دردسرساز به همسر

پنسیلوانیا: مردی که بیش از حد به همسر خود علاقه‌مند بود برای اینکه بتواند او را زودتر ببیند ادعا کردکه بمب به همراه دارد.

همسر این مرد در دانشگاه تحصیل می‌کرد و آنها قصد داشتند برای ناهار به رستوران بروند اما از آنجایی که استاد به همسر این مرد اجازه خروج از کلاس را نداد، این مرد ناگهان وارد کلاس شد و ادعا کرد که به خودش بمب بسته است.

هرچند به دنبال این ماجرا همسر او از کلاس بیرون آمد اما خودش روانه زندان شد.

صندوقدار شجاع

سن‌آنتونیو: صندوقدار یک رستوران در مقابل تهدید اسلحه تنها خندید و از بروز حادثه‌ جلوگیری کرد. این صندوقدار شجاع در حال رسیدگی به حساب‌ها بود که ناگهان سارقی لوله اسلحه را روی شقیقه‌اش گذاشت و از او خواست همه موجودی صندوق را روی پیشخوان بریزد.

اما صندوقدار در مقابل این تهدید خندید و سارق را نصیحت کرد تا به دنبال یک کار نان و آب دار برود. سارق که از این رفتار کاملا غافلگیر شده بود سعی کرد با داد و فریاد او را وادار کند که در صندوق را باز کند اما هرچه بیشتر داد می‌زد، صدای خنده‌های این صندوقدار بلند‌تر می‌شد.

دست آخر سارق تصمیم گرفت کیف پول او را سرقت کند اما حتی یک سنت هم در کیف پول صندوقدار وجود نداشت و سارق ناچار شد با دست خالی و بدون اینکه از اسلحه‌اش استفاده کرده باشد، رستوران را ترک کند. البته تصویر او توسط دوربین‌های مخفی ضبط شده و پلیس در جست‌وجوی اوست.

کارمند وظیفه‌شناس

فلوریدا: وظیفه‌شناسی بیش از حد یک کارمند موجب شد که او با وجود یک گلوله در جمجمه‌اش، سر کار خود حاضر شود. این مرد که در حال خرید از یک فروشگاه بود
 به طور اتفاقی مورد اصابت گلوله سارقانی قرار گرفت که قصد داشتند از این فروشگاه سرقت کنند.

اما با توجه به کهولت سن و بیماری تنفسی این پیرمرد، جراحان نتوانستند برای عمل جراحی خارج کردن گلوله او را بیهوش کنند و ازوی خواستند فعلا با آن مدارا کند تا شرایط بهتری برای جراحی فراهم شود.

اما این مرد 74 ساله که مدیر فروش یک مشاور املاک است بلافاصله پس از ترخیص از بیمارستان و در حالی که گلوله همچنان در جمجمه‌اش گیر کرده بود،  سرکار خود حاضر شد.

این مرد به خبرنگاران گفت که بیکاری بیشتر از گلوله تفنگ به مردن او کمک می‌کند و او ترجیح می‌دهد تا وقتی زنده است، کار کند

کد خبر 71037

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز