یکشنبه ۱ دی ۱۳۸۷ - ۱۹:۰۷
۰ نفر

الجزایر: افسر پلیسی که از اثبات اتهام برادر خود در دادگاه به ستوه آمده بود یکی از کارمندان دادگاه را گروگان گرفت و لوله اسلحه‌اش را روی شقیقه او گذاشت

این پلیس در جلسه محاکمه برادرش به اتهام حمل 250 کیلوگرم مواد مخدر حضور داشت و هنگامی که قاضی علیه او رای صادر کرد از جای خود بلند شد و با حمله به منشی دادگاه او را گروگان گرفت.

البته ماموران مسلح دادگاه با مداخله به موقع این گروگان را از دست وی نجات دادند و از به بار آمدن حادثه‌ای وخیم جلوگیری کردند. اکنون در حالی‌که برادر این افسر پلیس به زندان انتقال یافته است، خودش نیز در انتظار رای دادگاه به سر می‌برد و احتمالا به اتهام گروگانگیری  موقعیت شغلی خود را برای همیشه از دست خواهد داد.

خانه‌ای برای قناری‌ها

برلین: این روز‌ها مقامات شهرداری برلین با شکایت‌های زیاد شهروندان در ارتباط با مردی مواجهند که خانه خود را به محل زندگی قناری‌ها تبدیل کرده است.

همسایگان می‌گویند این مرد 60 ساله خانه 2 اتاق خوابه خود را به شکل لانه‌ای برای قناری‌ها درآورده  و سر و صدای این پرندگان آسایش همسایگان را سلب کرده است.

یکی از همسایگان که با این مرد روابط دوستانه دارد پس از ورود به خانه او مشاهده کرد که این پرندگان به همه جای خانه نفوذ کرده‌اند و کف خانه انباشته از فضولات پرندگان است.

این مرد در توجیه این رفتار خود به پلیس گفت چون به شدت احساس تنهایی می‌کرده است یک جفت قناری را چند سال قبل به خانه آورده اما آنها زاد و ولد کرده و این همه قناری را در خانه او ساکن کرده‌اند.

گفتنی است که تا کنون هزار و 300 قناری از خانه این مرد جمع‌آوری شده و بقیه نیز به زودی به محل مناسبی برای نگهداری انتقال خواهند یافت.

پرداخت بدهی پس از 40 سال

لندن: مردی که 5 پوند به یک گردشگر استرالیایی قرض داده بود، پس از حدود 40 سال آن را پس گرفت. این مرد که هم اکنون 72 ساله است در سال 1969 همراه با دوست خود کنار ساحل بود که این گردشگر استرالیایی از او خواست 5پوند به او قرض بدهد تا بتواند سوار قایق شود. این گردشگر پس از دریافت پول قول داد که بدهی‌اش را بپردازد و نشانی مرد انگلیسی را از او گرفت تا بدهی اش را به همان نشانی پست کند.

اما گردشگر استرالیایی پس از بازگشت به کشورش موضوع بدهی را فراموش کرد تا اینکه پس از 40 سال بار دیگر به انگلیس سفر کرد.

او که هنوزنشانی مرد خوش قلب را به یاد داشت به ازای هر سال نپرداختن قرضش، 200 دلار در پاکت گذاشت و آن را به همان نشانی پست کرد. این پیرمرد پس از دریافت پاکت به شدت احساساتی شد و خبرنگاران را در جریان این ماجرا قرار داد.

نمی توانم هواپیما را فرود آورم

لندن: یک هواپیمای مسافربری تنها چند دقیقه قبل از به زمین نشستن ، از فرود آمدن منصرف شد چون خلبان آن با 30 سال تجربه پرواز اعلام کرد که از تبحر لازم برای فرود آوردن هواپیما در مه برخوردار نیست.

این خلبان مدت کوتاهی قبل از به زمین نشستن هواپیما از این کار منصرف شد و به مسافران اعلام کرد که نمی‌تواند هواپیما را فرود آورد.

این در حالی است که به گفته مقامات، این خلبان تجربه زیادی در پرواز با انواع هواپیما‌ها دارد و در 30 سال گذشته همواره به خلبانی مشغول بوده است. در مورد اقدام این خلبان نظریات متفاوتی وجود دارد.

عده‌ای می‌گویند شرایط برای فرود مساعد بوده و عده‌ای دیگر معتقدند این خلبان ریسک نکرده و جان مسافران را به خطر نینداخته است. البته چند نفر از مسافران هم از این خلبان شکایت دارند و می‌گویند به دلیل این اقدام او به قرار‌های مهم شغلی خود نرسیده‌اند.

کد خبر 71218

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز