پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۸۷ - ۱۵:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: ساخت بزرگترین اورژانس حوادث و سوانح استان اصفهان به همراه بهره برداری از 5 طرح خدماتی ـ درمانی امروز در مرکز آموزشی درمانی آیت‌الله کاشانی اصفهان آغاز شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر از اصفهان، مدیر مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی گفت: مرکز اورژانس جدید این بیمارستان در مکانی به وسعت 11 هزار متر مربع و با اعتبار 80 میلیارد ریال ساخته می‌شود.

دکتر حسین زاده افزود: طرح‌های به بهره برداری رسیده شامل افتتاح بخش مراقبت ویژه جراحی با مشارکت خانواده مرحومه نصرت کثیرزاده ودرمانگاه تخصصی بیمارستان شامل 8 کلینیک تخصصی و فوق تخصصی به همراه کلینیک فوق تخصصی صرع و نیز راه اندازی و تجهیز آزمایشگاه تمام مکانیزه پاتولوژی بخش آی سی یوی متمرکز و بیمارستان پشتیبانی است.

برای اجرای این طرح‌ها در مجموع 33 میلیارد ریال هزینه شده است.
همچنین نوسازی و تجهیز دیگر بخش‌های بیمارستان به دستگاه‌هایی همچون جراحی لیزر CO2، سی آرم، آتوآنالایزر و اضافه کردن 130 تخت بیمارستانی به مجموعه درمانی این مرکز از دیگر طرح‌هایی است که امروز بهره برداری از آنها آغاز شد.

بیمارستان آیت‌الله کاشانی اصفهان با 50 سال سابقه فعالیت در حال حاضر سالانه حدود 50 هزار بیمار و مصدوم را پذیرش می‌کند که درمجموع 43 درصد مجموع بیماران و آسیب دیدگان سوانح پذیرش شده در کل بیمارستان‌های استان را شامل می‌شود. 

کد خبر 70993

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پزشکی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز