یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
۲۰ نفر

انشعابات و تجهیزات غیرمجاز برق در روستای چمن آب در محدوده شرق تهران و حریم منطقه۱۳ با دستور قضایی معاون دادستان ناحیه ۱۵ دادگستری تهران، شناسایی و جمع‌آوری شده‌است.

کنتور برق

به گزارش همشهری آنلاین، روستای چمن آب در انتهای بزرگراه شهید یاسینی و بوستان جنگلی سرخه‌حصار قرار دارد و یکی از مشکلات این محدوده، وجود انشعابات غیرمجاز برق در محدوده است. از این رو منطقه برق تهرانپارس با همکاری نیروی انتظامی و شهرداری تهران در صدد رفع این مشکل برآمده است.

«بهمن نفیسی» مدیر منطقه برق تهرانپارس با بیان اینکه در محدوده برخی از روستاهای شرقی تهران مواردی از تخلفات حوزه برق شناسایی شده و تاکنون با اجرای طرح‌های ضربتی متعدد با متخلفان برخورد قانونی شده است، می‌گوید: «باوجود اخطارهای داده شده در محدوده روستای چمن آب، تخلفات گسترده‌ای در استفاده از شبکه برق رخ داده بود که علاوه بر آسیب به ساختارهای شبکه، منجر به تضییع حقوق شهروندان و اموال بیت المال نیز می‌شد. به همین دلیل با پیگیری‌های انجام شده از سوی این منطقه ضمن اخذ دستور قضایی از معاون دادستان و سرپرست ناحیه ۱۵ دادگستری تهران، برخورد قانونی با متخلفان در دستور کار قرار گرفت.»

او می‌افزاید: «به دنبال دستور قضایی اخذ شده، نیروهای فنی این شرکت با هماهنگی دفتر حراست و امور محرمانه برق پایتخت و همراهی حفاظت شهرداری منطقه ۱۳ و مأموران انتظامی کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو با اجرای مانوری ضربتی، ضمن شناسایی تمام تخلفات رخ داده، انشعابات و تجهیزات غیرمجاز مورد استفاده در محدوده این روستا جمع آوری شد. چراکه استفاده غیرمجاز از شبکه برق علاوه بر حرمت شرعی، جرم محسوب شده و تبعات قانونی برای اشخاص متخلف به دنبال خواهد داشت.»

او تأکید می‌کند: «برخورد با سواستفاده کنندگان از شبکه برق همچون گذشته به صورت جدی در دستور کار قرار دارد و شهروندان ساکن شهر تهران می‌توانند در صورت مشاهده هر نوع تخلفی در این حوزه مراتب را۲۴ ساعته به شماره ۱۲۱ سامانه شرکت توزیع برق اطلاع دهند.»

کد خبر 711528

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha