باشگاه پرسپولیس با تصمیم یحیی گل‌محمدی در نقل و انتقالات تابستانی به دنبال بازگرداندن دوباره گادوین منشا بود اما این انتقال انجام نشد و اگر مهاجم سابق برگشته بود الان ستاره هلندی در جمع سرخ‌ها حضور نداشت.

یحیی گل‌محمدی

به گزارش همشهری‌آنلاین، در دقایق پایانی بازی پرسپولیس و مس رفسنجان، منشا برای تیم مهمان به بازی آمد و مثل همه مسابقات دیگرش در این فصل، عملکردی ضعیف داشت. او که فصل گذشته به لطف پنالتی‌های پرشمار موفق به کسب عنوان آقای گلی شده بود، فصل جدید در فرمی کاملا نامطلوب ظاهر شده و بعد از ناکامی در گلزنی و خراب کردن ۲ضربه پنالتی، به نیمکت ذخیره‌های تیم تبعید شده است.

زمانی که او برابر پرسپولیس به میدان آمد، پیمان یوسفی گفت: «حواشی منشا در این سال‌ها از متن بازی او چشمگیرتر بوده است.» اصولا به‌خاطر همین حواشی او از پرسپولیس و استقلال کنار گذاشته شد.

منشا در پیراهن سرخ گل‌های نسبتا مهمی به ثمر رسانده بود، اما برانکو  به‌خاطر سبک خاص زندگی‌اش او را کنار گذاشت. او به استقلال رفت و  تنها با یک گل زده به دوران کوتاه حضورش در این تیم پایان داد، اما آنجا هم دلیل قرار گرفتنش در لیست مازاد، همان حواشی خاص بود. پارسال که منشا تنها با ۷گل زده در جریان بازی در صدر جدول برترین گلزنان قرار گرفت و تبدیل به یکی از ضعیف‌ترین آقای گل‌های تاریخ لیگ برتر شد، پرسپولیس برای جذب دوباره او ابراز علاقه کرد.

مذاکراتی شکل گرفت و خود منشا هم بی‌میل نبود به تیم سابقش برگردد، اما نهایتا او در مس رفسنجان ماندگار شد. مدیران این باشگاه در اظهارنظری عجیب مدعی شدند دستمزد او در مس از پیشنهاد پرسپولیس کمتر بوده(!) اما در مجموع حفظ این بازیکن هنوز به‌کار رفسنجانی‌ها نیامده است.

بعد از منتفی شدن حضور منشا در پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی از مدیران باشگاه انتقاد و آنها را به تعلل و فرصت‌سوزی متهم کرد.

سرمربی سرخ‌ها اما امروز باید خوشحال باشد که منشا نیامد و نیامدن او به از سرگیری مذاکرات با یورگن لوکادیا منجر شد.

کد خبر 712304
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خالقی IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 0
    یحیی اصلا بازیکن شناس خوبی نیست شاید مربی خوبی باشه اما علی دایی در بازیکن شناسی تو ایران اوله حیف که میلی به مربی گری نداره