گـروه ورزشی: کاظمیان بازیکن سابق پرسپولیس و فعلی عجمان امارات که دو روز است برای تعطیلات نیم فصل به ایران آمده و همراه با تیم سابقش تمرین می‌کند

در این باره گفت: «در تعطیلات نیم فصل مربیان تیم عجمان سه روز به بازیکنان تیم مرخصی دادند اما به من و علی سامره یک هفته را برای استراحت فرصت دادند. از این رو تصمیم گرفتم دو روز با تیم پرسپولیس تمرین کنم تا از شرایط آ‌مادگی جسمانی‌ام دور نشوم، ضمن این که با بازیکنان این تیم و دوستانم نیز دیداری داشته باشم.»

وی درباره شرایط فنی تمرینات پرسپولیس نیز تصریح کرد:‌ «چیزی که از پرسپولیس شنیده بودم با این که اکنون در تمرینات این تیم می‌بینم کمی متفاوت است. پرسپولیس تمرینات خوب و منظمی را دنبال می‌کند و تمام بازیکنان این تیم از شرایط فنی و کیفیت بالایی برخوردار هستند. امیدوارم این تیم بتواند مثل فصل گذشته با انجام بازی‌های خوب به عنوان قهرمانی در لیگ برتر ایران برسد.» 

وی افزود: «متاسفانه امسال فرصت نکرده‌ام تا بازی‌های زیادی از پرسپولیس ببینم اما با اطلاعاتی که از فوتبال ایران دارم و اندک مسابقاتی را که تماشا کردم، فکر می‌کنم جدال برای قهرمانی در لیگ برتر بیشتر بین دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران خواهد بود و این مسئله به احتمال زیاد تا اواخر فصل به طول خواهد انجامید که امیدوارم در نهایت این پرسپولیس باشد که دوباره قهرمان می‌شود.»

وی درباره شعار برخی تماشاگران پرسپولیس مبنی بر بازگشت دوباره او به این تیم نیز خاطرنشان کرد: «من امسال هم تمایل به حضور در پرسپولیس داشتم اما متاسفانه باشگاه اماراتی رضایت‌نامه‌ام را نداد و نتوانستم به پرسپولیس ملحق شوم. البته فکر می‌کنم این تیم بازیکنان بزرگ بسیار زیادی چون کریم باقری، علی کریمی، ‌رحمان رضایی و نیکبخت واحدی دارد که همه آنها از کیفیت بالایی برخوردارند و می‌توانند تیم‌شان را به کمک بازیکنان دیگر قهرمان کنند.»  وی گفت:‌ «تنها مسئله‌ای که در این دو روز باعث ناراحتی من شد امکاناتی بود که پرسپولیس با استفاده از آن تمرین می‌کرد، واقعا نمی‌دانم چرا تیم بزرگی مثل پرسپولیس زمین تمرین مناسبی ندارد.

وضعیت رختکن این تیم خوب نیست و در مجموع از امکانات خوبی بهره نمی‌برد. ما در تیم کوچکی مثل عجمان هفت یا هشت زمین مناسب تمرین داریم و در رفاه و امکانات بسیار بالایی تمرینات‌مان را دنبال می‌کنیم.»  وی در پایان پیرامون احتمال حضورش در تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت:‌ «به هیچ وجه دیگر قصد ندارم  درباره تیم ملی صحبت کنم.»

کد خبر 71334

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز