۵مخزن اضطراری تأمین آب شرب در مواقع بحرانی تا نیمه اول آبان ماه در غرب و جنوب تهران جانمایی می‌شود.

مخازن آب

به گزارش همشهری آنلاین، معاون فنی و مهندسی آب و فاضلاب منطقه ۵ دراین‌باره گفت: «تأمین آب شرب در مواقع بحرانی از جمله زلزله در کلانشهری مانند تهران مهم‌ترین پارامتر حفظ حیات و تداوم عملیات امدادرسانی است. به همین دلیل شرکت آب و فاضلاب از چندی پیش عملیات نصب مخازن آبرسانی اضطراری را در بوستان‌ها و مراکز مختلف شروع کرده است.»

«هادی فهیمی» با تأکید بر اینکه با نصب این مخازن آب شهروندان حداقل در ۳ روز اول وقوع بحران‌ها تأمین خواهد شد افزود: «تا نیمه اول آبان ماه ۵ مخزن در مناطق مختلف نصب می‌شود که محل این مخازن شهرک فرهنگیان و مسکن ویژه منطقه ۲۱ و محدوده بوستان خلیج‌فارس در منطقه ۱۸ است. همچنین در محوطه ستاد مدیریت بحران منطقه۹ مخازن به شکل دوقلو جانمایی خواهدشد.»

 او از این مخازن به‌ عنوان آب‌انبارهای نسل تازه نام برد و ادامه داد: «شرکت آبفای منطقه۵، سال گذشته ۵مخزن و از ابتدای سال هم ۴ مخزن در محدوده‌های تحت پوشش نصب کرده است.»

فهیمی با بیان اینکه تا پایان سال تعداد مخازن محدوده‌های تحت پوشش منطقه ۵ آبفا به ۲۲ مخزن می‌رسد افزود: «این مخازن زیرزمین قرار می‌گیرد و پس از عملیات نصب، محوطه به شرایط قبل برمی‌گردد. یعنی اگر مخزن در محدوده چمن‌کاری است پس از جانمایی، دوباره همان محل چمن‌ها گذاشته می‌شود.»

کد خبر 714308

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha