سه‌شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
۱ نفر

اسباب‌بازی‌ها، نمایش‌های خلاق، قصه‌های شنیدنی، لباس‌های کودکی و بسیاری از وسایل قدیمی کودکان ایران را در موزه کودکی ایرانک به‌طور رایگان ببینید.

موزه

به گزارش همشهری آنلاین، موزه کودکی ایرانک این روزها امکانی فراهم کرده است تا کودکان بتوانند به‌طور رایگان از این موزه بازدید کنند.

فرزانه طاهری قندهاری، سرپرست اجرایی موزه کودکی ایرانک، می‌گوید: «موزه کودکی ایرانک مجموعه‌ای کم‌نظیر از وسایل و آثاری است که مربوط به کودکان ایران است. در حقیقت، برای اینکه بدانیم کودکان ایرانی در طول تاریخ چه می‌پوشیدند، با چه وسایلی بازی می‌کردند، چه داستان‌ها و قصه‌هایی برای این کودکان نوشته و روایت شده است و بسیاری از موضوعات دیگر باید به موزه کودکی ایرانک بیاییم. اینجا کودکی بچه‌های ایران از گذشته تا امروز در معرض دید قرار گرفته است.»

موزه کودکان ایران را رایگان ببینید

طاهری در ادامه به برنامه متنوع موزه اشاره می‌کند و می‌گوید: «در موزه ایرانک، علاوه بر گردش در موزه، برنامه‌های فرهنگی و هنری متعددی برای کودکان در نظر گرفته شده است. قصه‌گویی، نمایش‌خوانی، بازی و کاردستی و... در این مجموعه برای کودکان اجرا می‌شود. این روزها تصمیم گرفته‌ایم شرایطی را فراهم کنیم تا کودکان به‌طور رایگان از این مجموعه دیدن کنند.»

موزه کودکی ایرانک در بلوار میرداماد، نرسیده به میدان مادر، انتهای خیابان شهید بهزاد حصاری، ساختمان آرشیو اسناد ملی واقع ‌شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۱۶۹۵۴ تماس بگیرید.

کد خبر 718175

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha