ورزشکاران و شرکت‌کنندگان در برنامه‌های فرهنگی و آموزشی آستان مقدس امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع) از امکانات بیشتری بهره‌مند می‌شوند.

بازدید

به گزارش همشهری آنلاین، مدیران شهری و مسئولان اوقاف، به تازگی از بخش‌های مختلف آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی (ع) بازدید کرده و در جریان آن یکی از شبستان‌های این امامزادگان به وسعت ۳۰۰‌مترمربع افتتاح شد.

با افتتاح این محل، امکان اقامه نماز و برپایی مراسم برای زائران و نمازگزاران در داخل شبستان فراهم شده است و در روزهای شلوغ و بارندگی از این فضا استفاده خواهد شد.

مدیر آستان مقدس امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع) درباره ساخت و تکمیل ۳شبستان دیگر به عنوان فعالیت‌های آینده این مجموعه، افزود: «در طرح توسعه امامزاده هزار و۶۰۰ مترمربع فضا برای ساخت شبستان‌ها در نظر گرفته شده که اکنون یکی از آنها آماده است و سایر شبستان‌ها هم تا تابستان سال آینده تکمیل می‌شود.»

«مهدی مزینانی» ادامه داد: «با توجه به استقبال گروه سنی کودکان تا بزرگسالان از باشگاه‌های ورزشی امامزاده، تا یک ماه آینده باشگاه به طبقه منفی۳، شبستان منتقل می‌شود که وسعتش هزار و ۱۰۰‌مترمربع است.»

او با بیان اینکه بیش از ۸۵۰ نفر عضو باشگاه امامزاده هستند گفت: «با تغییر مکان باشگاه، شرکت‌کنندگان می‌توانند از امکانات بیشتری بهره‌مند شوند.»

یکی دیگر از بخش‌هایی که به‌زودی در آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع)  جابه‌جا خواهد شد، واحد آموزش است. این واحد اکنون در طبقه منفی ۲ شبستان قرار دارد و از ۲ اتاق تشکیل می‌شود اما به گفته مزینانی تا یک ماه آینده بخش آموزش به ضلع شمال آستان و داخل ساختمان ۷۰۰‌مترمربعی موقوفه شهید خداپرست انتقال می‌یابد.

مدیر آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع) در این‌باره تأکید کرد: «با انتقال مکان، زمینه گسترش برنامه‌های آموزشی بیشتر می‌شود. چون با امکانات فعلی نمی‌توانستیم در تمام رشته‌ها کلاس برگزار کنیم.»

مزینانی مهم‌ترین دغدغه زائران را پیدا کردن جای پارک خودرو دانست و افزود: «با توجه به حضور شهردار منطقه۲ تهران در بازدید اخیر، مشکل جای پارک مطرح شد و ما هم چند مکان را برای ساخت پارکینگ طبقاتی پیشنهاد داده‌ایم تا توسط کارشناسان شهرداری بررسی و امکان‌سنجی شود.»

کد خبر 720052

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha